nou meiden, vanmiddag ga ik naar de HA. mede door mijn extreem korte ongi. anderhalve dag bruin roze verlies. allemaal negatieve testen en sinds gisteren heel veel pijn in baarmoeder. ik dacht de laatste twee dagen al dat mijn eisprong eraan kwam. maar nu doet het echt zeer. ik heb het vermoeden dat ik weer naar het ziekenhuis moet voor controle omdat ik cystes heb gehad. ik ben bang dat ik daar weer last van heb. vandaar de rare cyclus. wordt vervolgd.....
oh nou fijn dat je daar terecht kunt sterkte meid en laat het ons weten . We duimen voor goed nieuws hoor. XXX
bedankt meiden, ik hoop dat ik gewoon te horen krijg dat er niks aan de hand is en dat ik vrolijk door kan gaan met zwanger worden.
heel veel succes meid hoop voor je dat het geen cystes zijn, maar dan nog, hoeft het in ieder geval geen belemmering te zijn om zwanger te worden en te zijn..(mits ze niet te groot zijn natuurlijk).. succes
Angel eyes... ik hoop dat je vanmiddag wat meer te weten komt over wat er aan de knikker is. Ik duim voor je dat het niets ernstigs/ernstigeres is en dat je snel de draad weer kan oppakken om zwanger te worden. Veel succes.
wat een lieve reacties allemaal! ik laat vanmiddag weten wat de HA gezegd heeft. om 14:50 moet ik er zijn
nou.... ben net bij de huisarts geweest. heb haar het hele verhaal verteld, volgens haar kon die korte bloeding een mislukte innesteling zijn geweest. De buikpijn kan inderdaad veroorzaakt worden door een cyste. ik moet naar de gyneacoloog om de boel na te laten kijken. ze heeft me ook verteld dat de slagingskans om zwanger te worden met cystes lager is dan normaal. maar niet onmogelijk gelukkig. ik denk dat ik het hier even laat voor wat het is. zolang ik niet weet waar de pijn vandaan kom, ga ik niet zitten hopen dat ik zwanger ben. ik ga maar even een afspaak maken bij het ZH.