Omdat ik pas net gestopt ben met de pil weet ik niet hoe mijn cyclus gaat verlopen... Stel je voor ik ben over 8 dagen nog niet ongesteld zou je dan gaan testen of zou je langer wachten? Heeft iemand een tip voor mij (kan immers ook zijn dat mijn cyclus officieel korter is dan 28 dagen) Alvast dank je wel. Groetjes Zomaar
Ik zelf had wel getest na 30 dagen omdat ik nog steeds geen ongi had. Maar helaas werd na 6 weken ongesteld. Je kan altijd testen als je het zeker wilt weten.
Ik persoonlijk zou zelf ook wachten... Heb toen ik 4 weken verder was, na mijn eerste (pil)menstruatie, heel wat testen verspild... Tenzij je dat natuurlijk niet erg vind... Bij mij kwam mijn menstruatie pas na 104 dagen
Wow wat een vooruitzicht hihihi... oh ik hoop dat het 28 dagen is hoor! Tja testen die heb ik vorige maand ook al 4 verspild dus ik snap wat je bedoelt
Weet je nog hoe je ongi was voordat je met de pil begon ? Mischien dat je daar een beetje rekening mee kunt houden. Als je voor de pil een lange cyclus had zou ik daar nu ook vanuit gaan, en andersom natuurlijk.
Het kan natuurlijk ook anders lopen. Dus even een positief berichtje ertussen! Kijk naar mijn cycli, na 13 jaar pil slikken is het bij mij meteen gemiddeld 25 dagen! Voor de pil was mijn cyclus ook erg regelmatig, maar wel iets langer geloof ik. Je weet het dus nooit! Het had bij mij ook zomaar anders kunnen zijn.
Tja heb echt geen idee meer hoe mijn eigen cyclus was.. toen was dat niet zo belangrijk en letten ik er nooit op Weet wel dat mijn stoelgang heel anders is dan toen ik de pil slikte nou ja de laatste paar dagen dan Pffffff voel me net een opgeblazen kikker
Ja dat ken ik wel pfffff....ik zou gewoon over 10 dagen testen (als je t vol kan houden...moeilijk he)....Hoop voor je dat een regelmatige cyclus hebt! Succes
hoi Zomaar, ik heb ook hetzelfde probleem, ik moet, uitgaande van een cyclus van 28 dagen, as woensdag ongi worden. Maar ja ik heb 1 september mijn laatste pil genomen dus je weet niet hoe het gaat lopen he? Ik zou zeggen als je erg nieuwsgierig bent: gewoon testen dan weet je het maar en als je het nog kan uithouden dan wachten tot volgende maand. Ik weet ook nog niet helemaal wat ik ga doen hoor, maar denk niet dat ik zwanger ben dus misschien wacht ik het nog even rustig een maandje af allemaal. Dat van die opgeblazen kikker herken ik wel ja
hihihihi nu dat ik op het werk ben en hier koffie drink gaat het stukken beter hahaha je kent het hé die koffie automaten steeds minder opgeblazen kikker tja niet testen is ook zo moeilijk omdat je het zo graag wilt! En ook omdat ik nog rook en uiteraard meteen wil stoppen als ik zwanger ben!
haha ja die koffie ken ik wel maar anders probeer je voor jezelf 1 x per maand te testen? dus nog 8 daagies wachten voor jou......lijkt lang...en is ook best lang...hihi ik snap het dilemma hoor ik zit ook in twijfel: wel testen? niet testen? of toch wel? of toch niet? moeilijk moeilijk.....
Als ze nou gewoon zo een test uitvinden voor 1 euro he.... Pfff dan zouden wij vrouwen erg geholpen zijn gewoon na 28 dagen elke dag een tesje ertegenaan gooien!