klopt het wel ?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girl30, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl30

girl30 Lid

16 nov 2010
    47
    0
    0
    Nieuwegein
    Wij zijn bezig voor ons 1ste wondertje . Ik ben 4 november ongesteld geweest meestal ben ik het rond de 17de maar door stress werd ik het later . Volgens de ovulatie calculator ben ik nu in mijn vruchtbare periode maar klopt dat wel ?

Heeft het wel nut om nu te klussen of kunnen we beter wachten tot volgende maand ?

2. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Je kunt je afscheiding in de gaten houden.
    Als je eiwitachtige slijm hebt waar je draden van kan trekken( sorry voor de details) dan kom je in je vruchtbare periode.
    Je zit nu wel bijna 14 dagen na je eisprong dus weet niet hoe je cyclus is maar het zou wel kunnen.
    Dus zou gewoon om de dag gaan klussen dan zou je je ei in principe niet kunnen missen.
    Ovutesten geven je ook veel duidelijkheid misschien een idee om die te gaan gebruiken?
    Succes

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ik weet niet wanneer je je ei hebt? heb je altijd een cyclus van 28 of hoe? Het is niet zo dat de comp weet wanneer je vruchtbaar bent, dit is een schatting.
    Sex is altijd goed, doen wanneer je wil. bij 2 a 3 keer sex in de week heb je een hele goede kans...

4. girl30

girl30 Lid

16 nov 2010
    47
    0
    0
    Nieuwegein
    Dank jullie wel voor de antwoorden . Meestal is het inderdaad een cyclus van 28 dagen .
    We gaan gewoon volop klussen en anders kijk ik inderdaad voor zo test

5. Wherona

Wherona Fanatiek lid

11 feb 2010
    4.258
    0
    0
    Administratie werk
    Noord Holland
    ik kan je aanraden om te gaan beginnen met ovu testen dat brengt heel wat duidelijkheid wanneer je ei is geweest en wanneer je nod is. En inderdaad om de dag klussen rond je vruchtbare dagen is ook goed maar het moet geen verplichting worden. Veel sterkte en hopelijk ben je snel in verwachting

6. girl30

girl30 Lid

16 nov 2010
    47
    0
    0
    Nieuwegein
    Dank je wel Wherona

7. Frummel

Frummel Niet meer actief

ik denk dat je inderdaad in je vruchtbare periode zit:) je kunt voor de zekerheid een ovulatie test doen.. let wel op dat het streepje net zo donker, of donkerder moet zijn als je controle streep! een licht streepje is negatief:)

als hij negatief is kan het zijn dat je je ei net gemist heb.. je kunt dan overigens nog steeds in je vruchtbare periode zitten.. vat je het nog:S :D

8. girl30

girl30 Lid

16 nov 2010
    47
    0
    0
    Nieuwegein
    ja ik vat het nog :D

We hebben ons best gedaan :D en nu maar afwachten .
    Heb wel al wat kwaaltjes maar goed we zien het wel

9. girl30

girl30 Lid

16 nov 2010
    47
    0
    0
    Nieuwegein
    Dacht een uur geleden dat het game over was . Kreeg flinke buikpijn en krampen maar moest gewoon naar de wc :) heb al 3 dagen last van constipatie. Ben al sinds zondag met vlagen duizelig en moe ben ik net wakker (gewoon 8 uur geslapen ) maar voel me dan nog steeds moe kan zo de hele dag in mijn bed blijven liggen. Ik bukte net om iets in de prullenbak te gooien en toen leek het net of ik iets onder in mijn buik voelde . Kan pas over 7 dagen testen maar ga het zondag al doen , kan niet meer wachten .

Deel Deze Pagina