Mijn dochter beweegt 's nachts veel en ligt het liefst op haar zij. Nu maak ik me niet zo'n zorgen als ze zonder lakentje ligt want het is erg warm hier (woon in het buitenland). Maar het wordt straks weer kouder en we gaan ook naar Nederland in september. Mijn vraag is eigenlijk of ze nog wel kan draaien in een slaapzak. En zo ja, welke slaapzak raden jullie aan? Ik zou het liefst voor een 4-seizoenen gaan zodat ik er hier ook nog iets aan heb. Alvast bedankt!
Ze kan makkelijk draaien hoor in een slaapzak.. Ik heb er 2 voor mijn dochter, ze is 1,5. Een winterslaapzak en een zomerslaapzak. Werkt prima!
Koop inderdaad 2 paar, 1 voor winter, 1 voor zomer.. liefst in totaal 2 van elks, zodat je ook een reserve hebt voor als de ander in de was zit. Maar je kindje kan gemakkelijk draaien hoor in een slaapzak
Ik heb een Isi mini voor Gijs... Daar ligt ie mee onder de dekens... Die zijn van een soort badstof achtige stof, zonder mouw.. Er zijn ook voor de winter, met mouw en een dubbele laag stof, maar met laken en deken ( die heb je vaak toch al gekocht voor toen je kindje er net was) volstaat een zomer Isi prima..Ook in de winter... Ik vond t zonde om naast die lakens en dekentjes die ik al had gekocht nog veel geld uit te geven aan zo'n combi-sleeper, waarbij je geen lakens en dekens meer nodig hebt/schijnt te hebben..
Je kan eens kijken op www.kinderslaapcomfort.nl heb de 4 seizoenenzak voor mn zoontje en die bevalt prima. Heb wel een aantal binneslaapzakjes.. met de nachtvoedingen wordt er nog wel eens geknoeid ow ja en ons zoontje is ook een zijslaper, en dat gaat super.
Mijn dochter heeft alleen de eerste paar weken op haar rug geslapen, daarna altijd op zij of buik. En altijd in een slaapzak. Gaat dus prima Wij hadden overigens zes winterslaapzakjes.. en nu drie zomerslaapzakjes. Spugertje
draaien gaat prima in een slaapzak. Een combisleeper kan voor de winter, maar dan hoef je ook geen dekentjes meer te gebruiken, want die zijn wel zo warm...