Ik zit hier echt serieus met mijn mond open van verbazing. Nog steeds vindt ik het spannend ook met betrekking tot mijn medicatie. Maar stiekem was ik al een beetje aan het genieten. In de trent van, nu zijn we met z'n drieën ipv 2. Nu wordt het echt! En nu nog even voor onszelf houden! Dat wordt volgens mij het moeilijkste!
Bedankt allemaal voor de felicitaties. Ik vind het best spannend allemaal en ik merk dat ik het maar moeilijk voor mij kan houden. Gisteren bij mijn zus en mijn ouders langs geweest. Even opletten wat je wel en niet vertelt. Zo ben ik gisteren bij de hunkemuller langs geweest om even advies te vragen wat betreft die pijnlijke borsten. Ik ga namelijk 4 weken weg en weet niet wat er in die 4 weken zal gebeuren met de grootte van mijn borsten. Goede tips gekregen trouwens: - Neem een oude beugelbh mee, zonder opvulling, en als je veel last hebt de beugels er uit halen. Wanneerde borsten erg pijnlijk zijn is het een verademing. - Een meegroeibh heeft als grootste verschil met een gewone bh dat je meer haakjes hebt. Ik heb zelf verlengstukjes nog liggen, maar anders kan je deze voor een paar euro aanschaffen bij een lingeriezaak. Het scheelt dat ik 4 weken weg ga, dat overbrugt een behoorlijke tijd. Ik heb gisteren gebeld naar het ziekenhuis om het door te geven. Ik wordt vandaag door de arts terug gebeld om te kijken wat verstandig is. Ik weet niet na hoeveel weken ze mij al had willen laten zien door een gynacoloog, maar 4 weken is dan opeens best een groot verschil. Ben benieuwd!
super ! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ging het bij iedereen maar zo snel! Kent iemand het volgende gevoel : Ik heb steekjes in mijn onderbuik (heel laag).. het is heel anders als wanneer ik ongesteld moet worden. Met hoesten, niezen en lachen voel ik het. Ik moet zondag ongesteld worden.
Hartelijk gefeliciteerd Micha2.......een echte scherpschutter die kerel van jou....geniet er van!!!! Verse mam
Ik heb zelf al een paar dagen zo nu en dan steekjes onderin, echt heel laag. Ik heb zelf het gevoel dat dat de banden zijn, van wat ik gelezen heb. Ik ken mijn eigen lichaam behoorlijk goed en heb er niet vaak naast gezeten als ik een voorgevoel ergens over had wat betreft mijn eigen lichaam, dit keer dus inderdaad ook niet. Het ziekenhuis heeft mij terug gebeld, is de arts ziek. Dat ze mij maandag even terug zou bellen... ehm... dat gaat niet want dan ben ik niet goed bereikbaar. Ik heb aangegeven dat ik wel via e-mail bereikbaar zal zijn, dus dan moet het maar via mail verlopen. Ik hoop zeker voor iedereen hier dat het snel raak is. Eerlijk gezegd voel ik mij nu echt een geluksvogel. Ik heb genoeg in mijn nabije omgeving meegemaakt, dat ik er juist erg voorzichtig mee was, met zeggen of er kinderen komen. En zelfs nu ben ik erg voorzichtig, omdat ik weet dat ik een risicogeval ben en omdat ik weet dat er nog veel kan gebeuren. Maar ik geniet er wel van en ga zeker niet lopen stressen, dat heb ik een tijd terug gelukkig al afgeleerd. Iedereen heel veel succes!
@ Micha: Wauw! Heb je verhaal met veel interesse gelezen en hoop zo dat het bij mij ook zo snel raak is! Ik had zondag ongesteld moeten worden (ben pas bezig met ronde 3) en heb besloten om morgen te gaan testen. @ Meid1987: Ik heb dezelfde steekjes in mijn onderbuik als jou. Ik voel het ook extra wanneer ik in de auto over een drempel rijd. En ik moet vaak plassen en dan komt er heel weinig.. Ik lees veel over gevoelige borsten maar dat heb ik niet..
Ik had ook een aparte voorgevoel maar ik wist niet echt wat ik ermee moest doen. Ik heb PCO en we waren ook bezig met de eerste ronde. En toen mijn NOD naderde, kreeg ik wat bloedverlies dus ik nam aan dat mijn menstruatie aan kwam zetten. Maar het bleef 3 dagen lang aanhouden en het waren vooral paar veegjes per dag. Je moest zelfs goed kijken om het te zien. Toen het zo bleef aanhouden, besloot ik toch maar om ff een testje tegen aan te gooien en ik kreeg meteen een dikke vette streep. Ik ben overduidelijk zwanger. Ben nog steeds erg verbaasd. Pco hebben en ook meteen de eerste ronde zwanger. Ik hoop dat dit hele gebeuren anderen hier kan motiveren en weer hoop doen opleven.
Help!! Ik ben 4 dagen overtijd en heb zojuist een test gedaan. Nu twijfelen wij enorm of de streep roze genoeg is. Ik hoop dat jullie iets uit de foto kunnen aflezen? Ga morgen meteen nieuwe tests halen maar wil het zo graag weten..
Nee nog niet. Ik wacht liever tot morgen. Denk dat ik nu ongeveer hetzelfde te zien zal krijgen..? Heb jij er ervaring mee?