Klopt mijn gevoel? Nu al zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Micha 2, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zie een duidelijke streep, alvast een voorzichtige felicitatie!

2. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij zoontje had ik ook felle steekjes in mijn onderbuik, speldeprikken.

3. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    gefeliciteerd met je snelle zwangerschap micha! wat mooi he?! bij ons was het ook meteen de eerste ronde raak en zie mijn banner. en ik heb ook maar 1 x sex gehad en mijn gevoel zij ook snel dat het weleens zo kon zijn! heb toen 2 dagen na nod getest en binnen 20 sec dikke streep! ik wens je heel veel geluk toe en dat je frummeltje veilig bij jou blijft!

girl1982 ik zie echt wel een streepje. alvast een voorzichtige felicitatie. hoop voor jou dat je ook snel een vette streep mag hebben op de test!

4. Girl1982

Girl1982 Lid

13 jul 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Dank voor jullie reacties. Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en toen kleurde het hele vakje ineens roze. Is er dan iets fout gegaan? Daarna werd hij wit en hebben we geen streep kunnen ontdekken. Ik ga straks zo'n clearblue test halen om echt uitsluitsel te krijgen.

5. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Zie ik het goed? Dit lijkt op een test van predictor ...
    Helaas hoor ik daar geen positieve verhalen over, die schijnen vaak vals positief aan te geven.

6. Girl1982

Girl1982 Lid

13 jul 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is inderdaad predictor. Ik heb nu 2 verpakkingen van Clearblue voor me liggen. Eentje met indicator hoe lang en eentje zonder. Nu is het wachten tot ik weer moet plassen..

7. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Spannend meid! Even een flink glas water drinken ;)

8. Girl1982

Girl1982 Lid

13 jul 2010
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zojuist een Clearblue test gedaan en ik ben zwanger!! Heel onwerkelijk om het woordje zwanger in het beeldscherm van de test te zien staan. 1 tot 2 weken staat er. Pff.. Wauw!

Is het nu zaak om snel de huisarts te bellen of kan ik nog een weekje wachten tot mijn vriend vakantie heeft en mee kan gaan? Of is het slechts telefonisch dat ze vertellen wat je nu moet doen?

9. Nogeenkindje

Nogeenkindje Actief lid

5 mei 2010
    113
    0
    0
    SUPER!! Gefeliciteerd!! Genietse dan maar.....;)

10. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @girl82. Van harte gefeliciteerd. Ik heb de huisarts ook gebeld. Ik hoefde niet bij de ha langs te komen. Moest aan afspraak maken bij de VK.

11. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Oh wat geweldig meid!! Heeft predictor het dit keer wel bij het juiste eind. Van harte gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!

12. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina