Hallo meiden, We zijn deze maand begonnen met het proberen nog een kindje te krijgen. We doen het net als bij de eerste om de 3 dagen (dus maandag en dan donderdag weer enz) de eerste keer was ik heel snel zwanger dus we hopen dat het nu weer. Maar nu zag ik net dat ik op mijn vruchtbaarst ben (kon je toch zien aan je afscheiding?) . We hebben het gisteravond gedaan. Wat raden jullie aan vanavond nog een keer of is dat overbodig? We doen het niet vaker omdat het zaad anders ook minder word.
Om de 2 dagen zou inderdaad blijkbaar het best zijn. Elke dag heeft geen zin omdat het zaad dan niet top is
ja zo'n beetje zaten wij ook te denken en dan steeds 2 dagen ertussen. Moeilijk he, je wil zo graag en je hebt maar zo kort de kans. @luannie ik denk dat je gelijk hebt en dat we vanavond nog een kansje wagen
Ik zeg lekker doen waar je zin in hebt, en niet te spastisch erover nadenken. Dan is de lol er snel af. En geloof me, ik kan het weten, ik ben al bijna 2 jaar bezig....
hey meid ik zou het er op wagen mits je zin hebt. te geforceerd vrijen heeft vaak geen goeie werking suc6 meid
Gewoon doen! Die zwemmers van gisteren liggen toch al op wacht als het goed is. En een paar extra kan geen kwaad Mits je zin hebt natuurlijk! Anders lekker niet... Wij deden het om de dag en in 1,5 jaar toch 4 x raak! Een dagje overslaan is geen ramp.
dank jullie wel meiden voor de antwoorden @liesben wat balen meid (ik weet niet hoe ik het anders kan zeggen) ik hoop echt dat het snel een keer raak mag zijn voor jullie nee we zouden het echt niet tegen de zin doen, dat werkt zeker niet dat geloof ik ook.
de verhalen zijn heel wisselend over de hoeveelheid sex die je moet/ mag hebben. De een zegt dat het om de dag moet en de volgende zegt weer dat rond je vruchtbaredagen het wel elke dag mag. Wij doen het gewoon als wij zin hebben. Deze week hadden wij vrij en dus meer zin en wij hebben het dan ook bijna elke dag gedaan. doe waar je zin in hebt en geniet dan komt het goed.