Klopt mijn kruis wel?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lide, 19 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Hoi allemaal,

Op FF geeft men de eisprong later aan dan dat ik zelf zou denken (ook gezien mijn slijmwaarneming). Wat denken anderen? We hebben voor dag 14 trouwer het bed gedeeld dan daarna...
    http://www.fertilityfriend.com/home/28e4a7

(ps dit is de eerste cyclus na een mk)

Groetjes Lide

2. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het lijkt wel te kloppen, maar FF geeft ook een stippellijn aan wat betekend dat 'hij' het ook niet zeker weer, dus is jou idee wel beter.

3. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Dank je Mime, anderen ook mee eens?

4. Lotte1981

Lotte1981 Actief lid

9 jun 2009
    432
    0
    0
    Als FF zeker is krijg je een dik rood kruis, dus hij is iig niet zeker!
    FF baseert het kruis zo te zien op je temperatuur obv gegevens uit tienduizenden gevallen, of dat NU betrouwbaar is weet ik niet zo goed... Als je heel duidelijk je cervixslijm hebt waargenomen is daar ook wat voor te zeggen... Lastig!!!
    Ben je verder altijd regelmatig??

Succes!
    Liefs Lotte

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Denk dat het kruis wel goed staat hoor.

6. lente67

lente67 Niet meer actief

Ik heb het zelf deze maand ook. Heb een paar dagen geleden waterige afscheiding gehad maar tot op heden geen ei.
    Normaal heb ik dat vlak erna. Dus wie weet is jouw gevoel beter.

Wat naar van je miskraam.

Mijn kaartje 282f62 Ovulation Charts

7. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Lente, gek is dat dan he, we kunnen nu alleen maar afwachten ;)

8. lente67

lente67 Niet meer actief

Zo is dat, vanaf nu meten we gewoon een hoge temperatuur. Daarbij moet ik erbij zeggen dat ik sinds mijn vakantie (al 6 weken8)) niet regelmatig leef en meet dus dat zal ook wel invloed hebben.

Veel geluk deze ronde:).

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Lente, ik denk idd dat dat invloed heeft. Ik zie er wel een patroon in volgens mij heb je je eisprong op dag 11 gehad.

@ Lide, wauw mooie temp heb je zeg meid gaat de goeie kant op he :D .

10. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Lide, vul eens Eggwhite in op dag 14. Ik denk dat je dan je kruis wel op dag 14 krijgt.
    Weet niet hoe je afscheiding die dag was? Maar anders klopt het denk ik wel.

11. lente67

lente67 Niet meer actief

Bij mij is de kruis uiteindelijk op dag 9 gezet, op de dag van de afscheiding. Dus idd. misschien wel een goede tip om dit ook in te vullen.
    282f62 Ovulation Charts

Groetjes,
    Lente

12. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Dank jullie wel! Heb net idd even ingevuld, daarmee wordt het kruis dik, maar wel op dag 16 :) haha Het zal wel kloppen!

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi Lide,
    Ik heb nog even naar je kruis gekeken :D wat klinkt dat stom
    maar ik denk dat het wel kan kloppen of eventueel 2 dagen eerder als je naar je vorige maand kijkt. We wachten nu maar af wat de komende week ons brengt. Ik had vanochtend veel vroeger gemeten omdat ik moest plassen. Weet jij of de temp. dan hoger is of juist lager?

14. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Lente, volgens mij zou hij dan lager moeten zijn, wel getempt voordag je ging plassen?
    Ik heb nl voor de gein daarna na opstaan nog eens getempt en toen was hij meteen 37.2! Dus 0.5 graad hoger...

15. lente67

lente67 Niet meer actief

Wel voor plassen opgemeten want ik wist dat ik een uur later op zou staan en had niet verwacht in slaap te vallen. Maar dat deed ik dus wel en had meteen bizar gedroomd over een gynaecologe die me na het onderzoek wou zoenen terwijl haar gezicht en mijn handen onder het bloed zaten:$. Vergat toen ik wakker werd te temperaturen en was van schrik zo beneden.
    Heb jij dat ook van die rare dromen?

16. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Lente!!! Wat heb jij een mooie temp vandaag weer. Vind je het niet spannend worden? Misschien nog een beetje te vroeg voor.
    Wel een nare droom zeg, zo een heb ik zelf nog nooit gehad haha.

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Ik heb wel meer van die rare dromen. Altijd gehad. Idd. een hoge temp. maar was wel 1,5 uur daarvoor wezen plassen. Hoe is jouw temperatuur? Ik vind het superspannend. Heb een kleine kans omdat een eileider dicht bleek te zitten (hsg onderzoek wees dit uit) maar een kans is nog altijd een kans:)
    Heb je ook al de kriebels?
    Maandag over een week (of zondag als de ongi komt) zal ik het weten.

Fijne dag vandaag,
    Lente

18. lente67

lente67 Niet meer actief

O, ik zie het al, je temp. is ook weer mooi aan het stijgen. Ik duim voor je dat het raak mag zijn.

Liefs,
    Lente

19. Lide

Lide Actief lid

21 jul 2009
    126
    0
    0
    Hoe ben je daar achter gekomen, dat je eileider verstopt is? Klopt het niet dat dan je andere eileider het overneemt?

Groetjes Lide

20. lente67

lente67 Niet meer actief

Hoi Lide,

Omdat ik al een jaar bezig was en niet de jongste meer ben (42):) ben ik aan onderzoeken begonnen. Uit het hsg onderzoek bleek een eileider dicht te zitten. Nu moet ik eind september terugkomen om een afspraak te maken voor een kijkonderzoek. Voor die tijd nog 2 keer kans dus wie weet niet meer nodig. Maar de kans bestaat op ivf o.i.d. Maar we zien wel, meer kan ik toch niet doen. En lees gelukkig wel van andere die ook met een eileider zwanger zijn geworden. O ja, mij kruis is 5 dagen opgeschoven:$ maar dat was 3 cyclussen ervoor ook al. Afwachten dus.
    282f62 Ovulation Charts

Groetjes,
    Lente

Deel Deze Pagina