Hallo meiden, Ik had even een vraag waar jullie mij wellicht bij kunnen helpen. Ik voel altijd zeer duidelijk mijn eisprong en heb dat ook vaak bevestigd gekregen bij de gynaecoloog maar ook door ovulatietesten! Ik weet dat mijn ei elk ogenblik kan springen, tussen nu en maandag. Sinds mijn bevalling in augustus van mijn overleden zoontje proberen we weer zwanger te worden. Dit zou mijn derde zwangerschap worden. Mijn eerste zwangerschap was in ronde 4 raak van een tweeling, helaas is dit geëindigd in een missed abortion. Na de curettage raakte ik in ronde 3 zwanger van mijn zoontje die helaas 'door pure pech' is overleden bij een zwangerschap van 23 weken. Nu zit ik in ronde 6 en heb ovulatietesten van Zwanger en kids om nog een keer een bevestiging te krijgen. Maar ik zie niet echt een duidelijk streepje komen, ze blijven vaag. Aan mijn lichaam merk ik dat mijn ei echt wel snel gaat springen. Mijn ei springt meestal op dag 17, 18, 19 of 20 van mijn cyclus en ik zit nu op cyclusdag 18. Wie had deze ervaring nog meer met deze testen? Ik krijg namelijk het idee dat ze niet werken of ben ik nu te ongeduldig? En komt het goed? Ik gebruik ze op de juiste manier. De voorgaande keren had ik ovulatietesten van ClearBlue en Kruidvat. Kruidvat vond ik slecht en ClearBlue vind ik te duur, zeker omdat ik mijn eisprong voel. Maar wil graag jullie meningen over de ovulatie dipsticks van Zwanger en kids.
Mijn ervaring is met die testen dat de streepjes erg licht blijven en dan opeens krijg je een knaller uit het niets.. dus ik zou zeggen, blijf nog even testen en wie weet knalt ie de aankomende dagen ineens
Wow wat heftig om te lezen wat je allemaal al hebt meegemaakt Ikzelf twijfelde afgelopen ronde ook erg over de kwaliteit van Z&K ovutesten (zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/416662-zwanger-kids-ovulatietest-andere-kwaliteit.html -> daar zie je ook reacties van mij voorbij komen Maar toen ineens op dag 34 had ik ook een knaller! Zat in die tussentijd ook enorm te twijfelen of het nu aan mij of aan de ovutesten lag.. Dus misschien moet je toch nog geduld hebben? Veel succes met zwanger worden
Bij mij liepen ze we gewoon netjes op ..... Dus ik zou zeker even doortesten. En idd wat erg wat jij allemaal hebt meegemaakt
Ik ben nooit tevreden geweest over de ovulatietesten van Zwanger en kids. Te lichte strepen en nooit echt duidelijk op het moment dat je duidelijkheid wilt. Voor mij is het dus goedkoop=duurkoop. Zelf ben ik altijd erg te spreken geweest over de ovu-testen van Matcare. Zijn iets duurder dan van zwanger en kids (ongeveer een euro per stuk). Altijd super-mooie testen gehad en nog nooit getwijfeld ('is dit nu positief of niet?' of 'is dit wel positief genoeg?') Zie www.l10.nl PS. Kruidvat vond ik ook bagger!!!
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik ontdekte na mijn berichtje dat er al een vraag over gesteld was en heb inderdaad al ervaringen van anderen gelezen over de Zwanger en kids ovulatietesten! Ben natuurlijk net nieuw hier, dus moet nog even weg zien te vinden op dit forum. Maar toch bedankt voor jullie ervaringen!
Bij deze testen had ik tenminste een duidelijke uitslag. Bij andere ovu-testen vond ik de streepjes allemaal nogal op elkaar lijken. Bij die van Zw&k knalde de positieve testen er juist uit. Helemaal tevreden mee! Heeft helaas niks opgeleverd, maar dat is dan weer een ander verhaal.