Hi, Wij zijn deze maand gestart met de eerste fase van MMM. Ik moest mijn temperatuur bijhouden en bloed prikken op de 3e dag van mijn cyclus (gedaan) en op de 5e en 8e dag na temperatuur stijging. is er überhaupt al iets te zien op dit deel? Of kom ik nog niet eens in de buurt van een eisprong?
Ik kan niet zien of in de buurt komt van een ei omdat dat vooraf niet te zien is. Temp je wel volgens de regels? Dus elke ochtend op dezelfde tijd tempen? Na evenveel slaapuren gehad te hebben. Direct na het wakker worden (zonder je bed uit te zijn geweest)? Temp je rectaal?
Ja, wat jij zegt doe ik allemaal! Dankzij de tips hier op het forum. Ik heb de FF app maar even gedownload. Kan ik het beter zien en dan over een paar dagen kijken. Temp is vandaag gestegen naar 36.7 dus niet echt duidelijke oploop.
Ik heb het 2 maanden geprobeerd, maar werd niet zo positief als ik hier soms voorbij zie komen. Testte ook maar 1x per dag dus misschien lag het daar aan.. mijn cyclus is eigenlijk altijd 26 of 27 dagen.
@Monkeys ovutesten worden/werden bij mij ook niet altijd knal. Achteraf zag ik aan mijn temp dat ik wel een ei heb gehad. Dus we maakten het maar gewoon om de dag gezellig en als er snelle oploop was wat vaker. Het ei nooit gemist. Je kunt bij FF de instellingen op advanced zetten. Als je je afscheiding daarbij ook in de gaten houdt, is FF net wat zekerder van je eisprong en jij hebt dan wat meer inzicht in de aanloop naar je ei. Heel veel succes!