Ik weet niet zo goed hoe het hier werkt, ben hier voor het eerst. Mijn man en ik hebben een kinderwens en zijn net begonnen. Nou zitten we met een paar vragen en ik snap er helemaal niks meer van?? Iemand die mij meer kan uitleggen en vertellen? De 22ste ben ik begonnen met mijn eerste ovulatie test hier kwam al snel een 2 de streepje niet heel donker en niet heel licht, dit hield aan en de 24ste had ik de duidelijkste, maar tot de dag van vandaag heb ik nog steeds wel wat duidelijke strepen! Dus dat 11 dat ik test! Nu heb ik ook sinds de 26ste steken aan de linkerkant van mijn onderbuik echt van die zeur steken, ook als ik kracht zet. Iemand hier ervaring mee??
Een pos ovu test is pas positief als de test streep net zo donker, donkerder is als de controle streep. Alle lichtere strepen zijn negatief.. Ben benieuwd naar de foto! Steken in de buik zijn vaak de groeipijn vd follikels.. Spannend allemaal he!
Ik heb altijd een zichtbaar streepje. Maar hij is pas positief als het streepje net zo donker is als de teststreep
Van de 24ste is die het duidelijkste dan loopt die af en later weer wat duidelijker, maar ik heb nooit een dikke streep op deze testen? Ze zijn van de action btw. Oh en ik dacht dat het nog 2014 was hahaha.
Hoi! Ik vind ze wel allemaal best licht, ik zie er nog geen positieve tussen zitten. Maar het klopt wel wat je zegt, eerst wat donkerder dan weer lichter en dan weer iets donkerder. Test je steeds op dezelfde tijdstip? En van te voren moet je niet te veel drinken! Maar ik zie nog geen positieve test komen, denk dat je ei nog moet komen?
Ben je hiervoor aan de pil geweest, of probeer je al langer zwanger te worden en gebruik je nu voor het eerst ovutesten? Ik heb deze ronde ook voor het eerst die van de action gebruikt en bij mij werd de teststreep ook niet zo donker als de controlestreep. Hoe zit je verder in je cyclus?
Ik zie eigenlijk hier geen pos tussen Die vd action kunnen echt duidelijker Ik denk dat je ei nog moet komen, ook gezien je pijnklachten bij de buik. Als je net met de pil gestipt bent, weet niet of je deze slikte, dan kan het een tijd duren voordat je cyclus op gang komt
Helaas zijn dit allemaal nog negatieve ovulatietesten . Hoe lang duurden je laatste cyclussen TS of ben je nog maar net met de pil gestopt?
Elke ochtend na het slapen om de zelfde tijd! Ik moet volgende week gewoon weer menstrueren dus zou me eisprong dan al gehad moeten hebben, maar we "klussen" al na me laatste dag van mijn menstruatie om de dag. Het is zo spannend allemaal, ik ga nu ook niet meer testen, het houd me zo bezig en juist dat het zo raar is. Gek is dat je wilt het zooooooo graag en dan lijkt dit zo lang te duren kennen jullie dat gevoel?
Ik ben 3 maanden geleden gestopt met de evra pleister, heb ook nog niet een hele strakke cyclus als daarvoor.
Je moet niet gaan testen met ochtend urine, maar bijvoorbeeld met het tweede plasje. Van te voren wel 2 uur even niks drinken!
Deze zijn inderdaad nog niet positief. Maar je zegt dat je elke ochtend na het slapen test. Weet niet of je het al wist, maar ovulatietesten mag je niet gebruiken met de eerste ochtendurine. Ik denk dat je gewoon nog even door moet testen, want deze moeten echt veel donkerder worden. Net zo donker (of donkerder) dan de controlestreep.
Oh wat stom! Dat wist ik helemaal niet!!! Dan ga ik voor de volgende maand, als het deze maand niks is het dus niet met mijn ochtend urine doen! Wat ben ik blij dat ik dit even heb gevraagd ben jullie dankbaar!
En anders de volgende ronde een ander merk proberen. Je mag idd niet met ochtendurine, maar die vallen vaak donkerder uit niet zo licht.. Ik zou een ander merk proberen Bij ac heb je geen eisprong maar een neppe.. Gemiddeld is 80% binnen een jaar zwanger dus geef het de tijd