Ovulatietesten: Donderdag 30 maart en de dagen ervoor: amper iets te zien. Ik had daarna uit het niets op vrijdagavond 31 maart en op zaterdagochtend 1 april beide een knaller. Zaterdagavond en de dagen erna was er weer bijna niets te zien. Ik had vrijdag en zaterdag ovulatiekrampen, zaterdagavond was het over. Mijn LH piek lag dus ergens vrijdagnacht/zaterdagochtend denk ik. Zet FF het kruis op de juiste plek (zaterdag) of is de eisprong pas zondag of zelfs maandag geweest (zou nog net kunnen, 48 uur na piek op zaterdagochtend)? Kaartje FF: My Ovulation Chart
Ik denk dat het kruis op de maandag hoort te staan. Wat doet FF als je de positieve testen ook invult?
Die staan er al in, dat zijn de groene P's van 'Peak' ! Ik heb nu ook nog even op beide dagen een + gezet van positieve ovulatietest. Maar het maakt niet uit, FF houdt het kruis op zaterdag. Ik had trouwens tot en met zaterdag ovulatiekrampen, zaterdagavond was het over. Mede een reden waarom ik denk dat het ei misschien pas zondag of maandag gesprongen is.
Oh ja ik gebruikte altijd de OPK inderdaad vandaar dat ik het niet herkende . Ik blijf toch echt bij de maandag op basis van je temperatuur! Als je het kruist verplaatst wilt hebben zou je de temperatuur van zondag op 36.8 of .7 kunnen zetten. Ik denk dat FF hem dan wel verzet.
Inderdaad je ei op maandag. De tempverhoging op zaterdag komt door je lh piek (nu al zo vaak gezien op tempkaartjes hier haha). Je kan de temp op zaterdag even 0.2 graden lager zetten. Dan zal hij het kruis op maandag zetten