Hier met 15+5 geweest en toen zei de echoscopist al dat het een meid was. Toen geloofde ik het niet dus zijn we anderhalve week later nog eens teruggeweest Nog steeds een meid. Op de 20-wekenecho ook en een paar dagen later een vervolgecho in het zkh en nog steeds een meisje. Met 26 weken hebben we een uitgebreide pretecho laten maken en toen zag ik het eigenlijk pas zelf duidelijk. Bij de overige echo's was het voor mijn idee meer het gebrek aan een piemeltje en op de laatste konden we duidelijk zien dat het écht geen jongetje meer zou worden. Dus ja, hier hadden ze gelijk
Ja, hier klopte het ook! Was moeilijk te zien, maar ze was uiteindelijk overtuigd...een jongen. Inmiddels hebben we het zelf al meerdere keren kunnen zien...
Is het niet zo dat als ze zien dat het een jongen is, dat de kans heel klein is dat het plots een meisje wordt... Maar omgekeerd kan het soms wel nog voorkomen? Of is dit een verkeerde gedachte?
Ben hier ook heel benieuwd naar. Bij mij werd bij de geslachtsbepaling met 14 weken verteld: zeker n meid. Bij controle 16 wkn zei gyn tot mijn verbazing dat ze denkt dat t jongen is!