Hey dames, Heb toch besloten om een geslachtsbepaling echo te laten maken as dinsdag met 17,2 weken. Kan gewoon niet nog 3 weken wachten. Of ben ik nog te vroeg? Ze kunnen het toch wel zien met 17 weken? En zijn er dames die dit ook hebben gedaan rond deze weken, maar dat het met de 20 weken toch anders is?
Vaak met 17 weken kunnen ze het heel goed zien hoor en ze horen het ook te zeggen als ze het niet zeker weten en mag je vaak terugkomen Maarja, ik ken 1 verhaal waarbij het bij alle echo's (medisch en pretecho) een jongen was ... maar bij de geboorte toch echt een meisje
ok, super! hoop bij dus ook dat ze het kunnen zien. Ik hou jullie op de hoogte.. hahah dat zou wat zijn, als men alles in het blauw ook heeft gekocht.
ik heb een geslachtsbepaling gehad met 13.6 weken, ze zei 100% een meisje en vandaag met 17 weken weer een extra echo laten maken (voor de zekerheid haha) door een andere bureau en die zei ook 100% een meisje het was inderdaad heel goed te zien
Hier was t niet helemaal goed te zien omdat t kindje heel diep lag en net als onze 1e in kleermakerzit. Ze zei 90% meisje, maar ik heb niet heel duidelijk de 3 streepjes gezien, maar ook geen piemeltje haha. We gaan uit van weer een meid, maar wachten toch de 20 weken echo nog maar even af maar als je kindje er goed voor ligt moet t toch wel duidelijk te zien zijn hoor.
Ik heb ook een geslachtsbepaling gehad met 15w6d en heb duidelijk de 3 streepjes gezien! Heel veel plezier dinsdag!
thanks sher! ik zal jullie op de hoogte houden MommieD, gefeliciteerd! leuk een jongentje! ben je al gaan shoppen?
whaaaaaaaaaaaaa We krijgen een meisje!!! en ik heb al een jongetje! Ben echt zo blij om straks een jongen en een meisje te hebben!
Gefeliciteerd met jullie meisje! En fijn om te lezen dat een geslachtsbepaling nu goed lukt. Wij hebben er zelf 1 met 17+3!
Nu 13 weken en 2 dagen. Maar we vonden de datum vooral leuk omdat mijn moeder dan jarig is. Kan zij ook gelijk naar ons draakje kijken!
Bij 13+0 zei de echoscopist al dat hij een vermoeden had, maar mochten nog niks kopen . Met 17+5 een geslachtsbepaling gehad, en bevestiging gekregen, en met de 20 weken echo ook weer
Op de 9 maandenbeurs die die vrouw bij bijna 14wk 100% jongen. Gisteren toch een extra geslachtsbepalende echo laten doen. En idd, heel duidelijk een jongen!! Veel plezier!