Bij de 4e klopte het niet. De eerste twee echo's wel, bij de termijnecho werd ik 3 dagen vooruit gezet. Wat dus niet kan ivm dat ik m'n eisprong weet en heeel vroeg positief getest heb. Ik vond dit dus ook een probleem, want ik maak kleine kindjes en dat zou dan geheid 'gedoe' opleveren bij de groeiecho's. Bij de 13 weken echo was ik volgens mezelf 13 weken precies. Volgens mijn VK 13+3. Bij de 13 weken echo kwamen ze qua metingen op 12+5, 12+6 en 13+0. Dat zou dan op de grafiek al echt te klein zijn en met de wetenschap dat mijn kinderen pas meer gaan afwijken na de 20 weken echo, vond ik dit niet zo tof. Morgen gaan de verloskundigen me bespreken bij hun vergadering, want ik wil heel graag dat ze dus terugzetten naar 15 januari ipv hun 12 januari. Met onze jongste van 1,5 lopen we al bij de kinderarts en klinisch geneticus omdat ze klein is en niet goed aankwam (krijgt nu dieetvoeding), en ik wil bij nu tijdens m'n zwangerschap gewoon geen onnodig gedoe om 'niks'
Ja klopte. Bij de oudste wist ik mijn eisprong niet. Bij de jongste 2 werd ik 1 dag vooruitgezet. Maar ik wist mijn eisprong op basis van ovulatietesten, dus dat kon prima. bij de jongste heeft ze nog even getwijfeld, of de dag die ik dacht of een dagje eerder. En uiteindelijk vond ze het dagje eerder toch de mooiste meting.