Hallo’ Ik kom net terug van de echoscopiste, we hebben een groeiecho gehad (ben nu 34+3) en de kleine meid word al op 2,9 kilo geschat. Ze zei tegen me dat ik mijn verloskundige nog wel zou horen maar wat gaan ze hiermee doen dan? Ik krijg al een geplande keizersnede op precies 39 weken.
Bij mij gaan ze er niks mee doen, ook geen groeiecho's meer. De baby zit op eigen groeicurve en ze vinden het prima zo. Was met 33+6 op bijna 2,8 kilo. Bij mij staat er sowieso geen keizersnede op de planning en wordt het een "gewone" bevalling. Maak je je zorgen?
Nee ik maak me niet echt zorgen, maar het komt voor mij over alsof het heel gek is.. Gisteren was het een andere vrouw dan normaal en ik vertelde dat bij de eerdere groeiecho dat ze zo groot was.. en ze zegt nou ik zal eens kijken en ze meer haar op en ze zegt: zo ja die is echt groot. Alsof het een enorm monster is. En dan de reactie van de verloskundige gaat je nog wel bellen die vinden hier wel wat van.. kwam toch over alsof het niet normaal is allemaal haha.