Hallo, Beetje vreemde vraag misschien, maar klopt de geslachtsbepaling bij 20wk altijd? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ja met 20 weken gaat het nauwelijks mis denk ik. Ik had met 14 (geslachtsbepaling), 17, 20 en 30 weken een pretecho laten doen. Hahaha ik keek gewoon graag naar d'r. Het was steeds een meisje
Ik ben met 16weken voor een geslachtsbepalingecho geweest. Maar ik kan het niet laten om aanstaande maandag weer een korte geslachtsbepalingecho te laten maken hahaah. Ik wil zeker van mijn zaak zijn
Wij hadden met 16w een geslachtsbepaling en afgelopen woensdag hadden we de 20w echo. Nou dat het een jongen was kon je écht niet omheen
Ja ik ga er ook vanuit dat het klopt hoor. De echoscopiste zei ook dat ze het had gezien maar pas na afloop (wij zelf hebben niets gezien) Ik was zelf zo zeker dat het een meisje zou worden, vreemd maar zo'n sterk gevoel.. Ik moet echt even inschakelen, maar ga er vanuit dat ze bij het voorspellen van een jongen het niet mis hebben Begrijp me niet verkeerd: hij is meeeer dan welkom!! We hebben al een dochter en zoon: nu totaal geen voorkeur Maar 2 keer was mijn gevoel zoals het was en ik davht dat ik het nu zelf wel weer goed zou hebben
Het klopt bijna altijd ja. Ik ken toevallig iemand bij wie tot 30 weken (ongeveer) werd gezegd dat ze een dochter zou krijgen, maar ineens bleek het een zoon te zien. Gelukkig is dat echt een uitzondering.
Dankjewel ligero! Nogmaals, onze kleine uk is meer dan welkom, maar zo vreemd dat he jezelf zo ergens op in kunt stellen puur op een gevoel.. Idd even schakelen en dat komt zeker goed!! In mijn omgeving durf ik dat niet echt te zeggen We gaan ons best doen de allermooiste na te kiezen, het leukste kaartje enz
Het gaal wel eens mis, heb toch al diverse verhalen in mijn omgeving gehoord. Des te meer echo's je hebt gehad waarop het was te zien des te groter de kans dat het klopt natuurlijk.
Wij hoorden tijdens de geslachtsbepaling in Lommel met 13w4d dat we een dochter krijgen. Nu hebben we a.s. donderdag bij 16w4 dagen weer een pretecho (wel elders, deze keer in zuid Limburg) om er zeker van te zijn, en gewoon voor de leuk. De mevrouw zei wel dat het 100% zeker is, maar ik ben graag 200% zeker voordat ik met roze kleren en een roze babykamer zit.
Ik ga ook met 16 weken een geslachtsecho laten maken en met 20 weken laat ik t bij de verlos nog een x checken, dan pas ga ik echt gericht shoppen.
Het heeft bij mij zeker een week geduurd voor ik eraan gewend was. En inderdaad niet omdat het niet welkom zou zijn als jongetje maar omdat ik moest schakelen, er niet bij stil had gestaan dat het überhaupt een jongen kon zijn D) omdat ik al zo een sterk voorgevoel had en dochter het ook alleen over een zusje had...het is niet dat we een jongen niet/minder leuk vinden dan een tweede meid maar ik moest even afscheid nemen van het beeld van 2 dochters. Na een week hélemaal om hoor, heb een lange lijst jongensnamen, koop me suf aan stoere jongenskleertjes en kan me echt niet meer voorstellen dat we een meisje erbij zouden krijgen. (Hadden geslachtsbepaling met 16wk en als het nu met 20wk toch een meid zou zijn had ik weer zo moeten schakelen en afscheid moeten nemen van het beeld van een klein jongetje in huis, gelukkig nog steeds een lieve knappe knul!)
Hier ook met 13 weken van onze dochter in Lommel geweest, dat klopte ook alle echo's daarna en inmiddels is ze alweer 2,5 jaar. Bij de jongens met 16 weken laten checken en dat was ook meteen duidelijk en niet meer veranderd
Bij de eerste geen geslachtsbepaling laten doen en nu met 14.5 en nogmaals met 17.1. Ik wil het wel een aantal keren bevestigd hebben gewoon voor de zekerheid en omdat een echo gewoon heel leuk is natuurlijk😊
Bij zoontje alleen gekeken bij de 20 weken echo, was ook overduidelijk haha. Deze keer met 15+4 geweest, ondertussen is het nog zo'n 5x bevestigd dus ga er vanuit dat het wel klopt
Wij hadden met 16 weken een meisje, en bij de 20 weken een jongen . Bij 20 weken trouwens wel vrij duidelijk een jongen, heb het zelf ook kunnen zien . Dokter heeft het nu ook in systeem verwerkt, dus hij is er ook zeker van. Wij dan dus ook maar.
Bij zoon met 16 weken en 20 weken en geboorte nog steeds goed Nu met 16 weken echo gehad en 6 feb 20 weken kijken of nog steeds klopt 😁