Wie deze week ook 20 weken echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Romymama, 4 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Vind het spannend! Het is ons eerste kindje.
    Ben benieuwd hoe onze kleine frummel gegroeid is! Hopen dat alles tot nu toe goed is natuurlijk.
    Ik voel het kindje nog niet, maar mijn placenta ligt aan de buikzijde dus daar maak ik me niet zo druk om al word ik langzamerhand toch wel een beetje ongeduldig.
    En natuurlijk even kijken of het nog steeds een meisje is ;).

Spannend! Wie nog meer!

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja ik!!! Vind het ook spannend, moesten zelf nog 1,5 wk wachten 😉
    Hier geen pretecho gedaan dus de laatste was met 12 wk, dus erg spannend

3. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Spannend Moonlight! Willen jullie wel weten wat het wordt? Wanneer mag je deze week? Eerste kindje ook?

4. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Over 9 dagen, dus net niet deze week :)
    Ik vind het steeds spannender worden!
    Wanneer mag jij, Romymama? (van moonlight weet ik het wel :D)

5. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ik mag woensdag! Spannend ook Linky. Zie dat je wel al weet wat het wordt! Leuk! :D
    Voelen jullie al iets?

6. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Hier ook woensdag! Tweede kindje, maar blijftecht wel spannend.

Hier ook een pretecho laten doen, met 17 weken. We krijgen een meisje deze keer!! Tenminste, als het nog steeds een meisje is, haha. Ga ik wel vanuit ;)

Gelukkig mogen we vroeg, om 10 uur. Anders zit ik er zo tegenaan te hikken de hele dag!

7. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Leuk Mags! En natuurlijk hartstikke spannend, ook bij een tweede.
    Fijn dat je zo vroeg mag inderdaad. Ik ben pas 's avonds aan de beurt en moet er wel heel de dag tegenaan hikken, maargoed. Wat mij betreft mag het snel woensdag zijn in ieder geval!

8. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Oh woensdag! Dat duurt niet lang meer!
    Ik hoop dat het bij ons ook nog steeds een meisje is. Het was wel best duidelijk te zien, maar als je die verhalen soms hoort...
    Bij mij zit de placenta aan de voorkant, iets naar boven gericht, dus ik zou niet veel moeten voelen. Maar toch, onderaan en aan de zijkanten merk ik wel veel gekriebel, plopjes en veegjes, al sinds 16 weken eigenlijk. Heel mooi! Zal vast niet lang meer duren voor je ook wat begint te voelen. Veel succes woensdag!

9. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Hier ook dezelfde dag als Linky.

Bij de pretecho met 17 weken zag het er allemaal goed uit. Ze heeft alleen niet de hartjes en niertjes bekeken. Die zijn pas volgroeit rond de 20 weken.
    Toch blijft het wel spannend.
    Hoewel de buik goed groeit en je af en toe wat kriebels en plopjes voelt. Ik kan toch niet wachten op overtuigende schoppen haha

10. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Bij mij ligt de placenta dit keer aan de achterkant, en ik voel al best lang al bewegingen! Begon met heel vage kriebeltjes, dat werden mini plopjes en nu inmiddels toch al duidelijk schopjes! :D zo gezellig!

Ben wel benieuwd hoe dat straks gaat als ik tegen de 30 weken loop. Als ze net zo hard schopt als haar broertje, en ik voel het nu nog beter... Oefff ik hou mijn buik vast vast!

11. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Dat heb ik ook Linky. Je hebt je er toch al een soort van op ingesteld. Natuurlijk is het ook helemaal goed als het een knul is maar dan zou ik toch wel even moeten schakelen! Ik ga er vanuit dat het echt zo is. De echoscopiste zei voor 200% zeker te zijn en anders geen uitspraak te doen. De kleine was zo aan het bewegen dat ik het zelf niet echt kon zien en het op het stilgezette plaatje ook niet heel duidelijk is.

Wat leuk dat jullie allemaal al wat voelen! Ik ben daar zo benieuwd naar en het zou het toch wat echter maken denk ik.
    Ik weet dat ik me niet druk moet maken dat ik nog niks voel alleen doe je dat stiekem toch een klein beetje..

Daantjuh wat bijzonder twee wondertjes! Leuk zeg. En inderdaad bij mijn pretecho kon ze ook al heel veel zien, maar het blijft toch wel een beetje spannend!

12. MariSam

MariSam Actief lid

13 nov 2014
    115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet morgen om 19 uur.. Spannend.. gelukkig moet ik morgen werken, hopelijk gaat de dag snel..
    Wij hebben geen pretecho laten doen, dus alleen met 10 weken de echo gehad.. Wel twee, omdat hij of zij zich de eerste keer niet goed wilde laten opmeten, haha..

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hier ook a.s. Woensdag aan de beurt voor de GUO... Er wordt dan extra aandacht besteed aan de ontwikkeling van de hersentjes ivm afwijking bij oudste dochter. Vind het heel spannend!

14. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Spannend ook Marisam! Wel fijn wat afleiding van je werk inderdaad. Hopelijk is bij ons allemaal alles goed! Wil je ook weten wat het wordt?

15. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Oh start dat is inderdaad spannend zeg! Hebben ze eerder al iets kunnen zien bij deze uk?

16. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Ik pas over 3 weekjes ongeveer. Vind het ook wel spannend bij de geslachtsbepaling zag alles er goed uit. Maagje blaasje etc. de hersentjes ook maar de 20 wkn is toch medisch krijg wel kriebels als ik er aan denk. En idd kijken of het nogsteeds een kleine meid is. Maar ook wij gaan er van uit want onze echoscopiste was ook 200% zeker.
    Morgen krijg ik de afspraak dus hoop dat ik ook een vroege tijd heb! succes dames!

17. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ja idd Joanne, toch weer spannend. Hoe ver ben je nu?

18. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Dinsdag 17 weken, gaat best snel als ik het zo zeg :) 27ste nog de geslachtsbepaling gehad maar die paar weekjes wachten lijkt dan toch weer zo lang, gek he?

19. Romymama

Romymama Fanatiek lid

2 dec 2014
    1.409
    28
    48
    Ja dat vind ik ook hoor! Kan je nagaan hoelang het dadelijk weer duurt na deze echo! ;)

20. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Joehoee ik mag ook eindelijk deze week, donderdag dan :D
    Ik kan echt niet wachten. Ik wil zo graag de bevestiging dat alles goed is. Maar ik hou me wel voor ogen dat ze iets kunnen vinden, afwijking ofzo. En ik hoop dat het nog steeds een meisje is haha :)

Ik denk dat ik haar vanavond voor het eerst aan de buitenkant heb gevoeld, maar was zo licht dat ik het niet met zekerheid durf te zeggen haha. Ze is echt ontzettend actief vandaag. Heerlijk!!

Veel succes en veel plezier meiden! :)

Deel Deze Pagina