Klopte het geslacht met je voorgevoel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vruchtje24, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik wist 99% een meisje, maar was een jongen, Geloofde het alleen nog steeds niet. Tot de geboorte :D

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Bij beide zwangerschappen klopte mijn voorgevoel. De eerste keer wist ik: een meid. En de tweede keer kon niet missen: een jongen. Iets anders had ik in beide gevallen heel raar en onwerkelijk gevonden. Juist omdat iedereen om mij heen zei dat de tweede ook een meid zou zijn. Dat strookte helemaal niet met mijn idee van de buikbaby. En gelukkig kwamen mijn voorgevoelens beide keren dus uit, want dat had echt wennen geweest.

3. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Neehoor, ik dacht écht een jongen. Mijn vriend dacht een meisje en hij had gelijk. ;)

4. SeRa24

SeRa24 Actief lid

10 okt 2008
    248
    0
    0
    bij mijn eerste wist ik zeker dat het een meisje was en dat klopte, bij de tweede wist ik zeker dat het een jongen werd en dat klopte, bij mijn derde zwangerschap had ik geen gevoel en dat klopte, het werd een miskraam met 7 weken

ik ben heel gevoelig voor dingen om mee heen, energiën en dergelijke, ik ben ook paranormaal begaafd, misschien dat dat ook mijn voorgevoel versterkt

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja gek hè, het was bij mij niet eens een gevoel, het was voor mij een feit. Een jongen zou net zo welkom zijn geweest, maar ik zou daar wel aan hebben moeten wennen.

6. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    vanaf het begin dat ik wist dat ik zwanger was, "wist" ik dat het een meisje zou zijn.
    chinese kalender zei dat later ook.
    mn vriend droomde zelf over een meisje.
    en bij de 20 weken echo bleek ook dat het een meisje is.

mn moeder gokt nog steeds een jongen(mn ouders en mn broertje en zusje willen het geslacht niet weten)

7. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik was er altijd (al jaren voordat ik zwanger raakte) van overtuigd dat mijn eerste kind een meisje zou zijn, maar toen ik 11 weken zwanger was sloeg dat ineens om. Ik wist ineens voor 99% zeker dat er een jongen in mijn buik woonde, en ik heb gelijk gekregen :D
    En dat terwijl de Chinese kalender en alle bakerpraatjes mij zeiden dat het een meisje zou worden. Mijn intuïtie was gewoon te sterk :)

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wij waren allebei overtuigd van een meisje, maar bij de 20 weken echo konden we er toch echt niet omheen, haha.. it's a boy!

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    nee ik dacht dat ik een jochie zou krijgen en heb een dochter gekregen.

10. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

Ik denk vanaf het begin al dat het een meisje word! Mijn vriend denkt een jongen. Nog 3 daagjes wachten :) . Wat wel grappig is, is dat we bijna gelijkt een meisjes naam hadden en voor een jongen nog steeds niet :rolleyes:

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik wilde heel erg graag een meisje, maar durfde er niet op te hopen! Maar nu is twee keer bevestigd dat t zeker een meisje is!

We hadden voor de 20w echo al een heleboel meisjesnamen, maar de jongensnamen lukten maar niet. Op de een of andere manier vond ik ze allemaal niet passen!

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik wist bijna zeker dat het een jongen zou worden, maar............Roos is echt een meisje. Mijn voorgevoel klopte dus niet

13. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Toen we nog niet eens wisten of ik wel echt zwanger was zei ik al dat 't een jongen zou worden. Het ging zo:
    Mijn vriend zei de hele tijd dat hij 'raak had geschoten'en ik zei de hele tijd van niet. Toen op 'n morgen zei hij 't weer en toen zei ik: "maar als 't dan raak is, dan wordt 't een jongetje...!"
    Vanaf toen hebben we 't alleen maar over 'n jongetje gehad.... en had ik het ook héél erg raar gevonden als dat niet zo was geweest. We wisten 't pas bij de geboorte.... een jongen, dus...

Nu, heb ik nog geen enkel voorgevoel.... maar ik hoop wel een beetje op 'n meisje, van allebei 1 lijkt me gewoon héél erg leuk....!

14. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ik was ervan overtuigt een meisje te krijgen
    me vriend zij al die tijd nee we krijgen een jongen ik zo nee let maar op

en laat hij nou bij de 17 weken echo gelijk krijgen hazhahahah vond het geweldig maakte me niets uit maar me gevoel zij meisje

trouwens de chinese geslacht kalender zegt bij mij meisje vele in me omgevong zeggen meisje maar weten dus niet dat het een jongen is hahaha

15. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

13 aug 2008
    147
    0
    0
    Wist het 100% zeker een klein kickboksertje groeide in mij en dat werd het ook zeker!

16. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik dacht in het begin een meisje (misschien omdat ik dat altijd al graag wilde) maar toen ik zelf het hartje had geluisterd met de dopptone voelde ik meteen dat het een jongen zou zijn. en ja hoor overduidelijk te zien hihi.

17. michellle81

michellle81 Actief lid

4 sep 2008
    397
    0
    0
    haarstyliste/visagiste
    rotterdam

18. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Mijn gevoel zei vanaf dat ik ongeveer 7 weken zwanger was al een jongen. Iedereen in de omgeving zegt een meisje en een meisjesnaam hadden we ook erg snel bedacht. Volgens de echo is het een jongen.....

19. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Leuk hoor al jullie reacties. Ik moet nog iets meer dan 2 weken geduld hebben en dan hoop ik te horen of mijn gevoel klopt. Laat het jullie zeker weten.

gr vruchtje

20. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ik ben er van overtuigd dat ik een dochter krijg, al jaren. 4 december weet ik het zeker.

Deel Deze Pagina