Bij beide zwangerschappen klopte mijn voorgevoel. De eerste keer wist ik: een meid. En de tweede keer kon niet missen: een jongen. Iets anders had ik in beide gevallen heel raar en onwerkelijk gevonden. Juist omdat iedereen om mij heen zei dat de tweede ook een meid zou zijn. Dat strookte helemaal niet met mijn idee van de buikbaby. En gelukkig kwamen mijn voorgevoelens beide keren dus uit, want dat had echt wennen geweest.
bij mijn eerste wist ik zeker dat het een meisje was en dat klopte, bij de tweede wist ik zeker dat het een jongen werd en dat klopte, bij mijn derde zwangerschap had ik geen gevoel en dat klopte, het werd een miskraam met 7 weken ik ben heel gevoelig voor dingen om mee heen, energiën en dergelijke, ik ben ook paranormaal begaafd, misschien dat dat ook mijn voorgevoel versterkt
Ja gek hè, het was bij mij niet eens een gevoel, het was voor mij een feit. Een jongen zou net zo welkom zijn geweest, maar ik zou daar wel aan hebben moeten wennen.
vanaf het begin dat ik wist dat ik zwanger was, "wist" ik dat het een meisje zou zijn. chinese kalender zei dat later ook. mn vriend droomde zelf over een meisje. en bij de 20 weken echo bleek ook dat het een meisje is. mn moeder gokt nog steeds een jongen(mn ouders en mn broertje en zusje willen het geslacht niet weten)
Ik was er altijd (al jaren voordat ik zwanger raakte) van overtuigd dat mijn eerste kind een meisje zou zijn, maar toen ik 11 weken zwanger was sloeg dat ineens om. Ik wist ineens voor 99% zeker dat er een jongen in mijn buik woonde, en ik heb gelijk gekregen En dat terwijl de Chinese kalender en alle bakerpraatjes mij zeiden dat het een meisje zou worden. Mijn intuïtie was gewoon te sterk
Wij waren allebei overtuigd van een meisje, maar bij de 20 weken echo konden we er toch echt niet omheen, haha.. it's a boy!
Ik denk vanaf het begin al dat het een meisje word! Mijn vriend denkt een jongen. Nog 3 daagjes wachten . Wat wel grappig is, is dat we bijna gelijkt een meisjes naam hadden en voor een jongen nog steeds niet
Ik wilde heel erg graag een meisje, maar durfde er niet op te hopen! Maar nu is twee keer bevestigd dat t zeker een meisje is! We hadden voor de 20w echo al een heleboel meisjesnamen, maar de jongensnamen lukten maar niet. Op de een of andere manier vond ik ze allemaal niet passen!
Ik wist bijna zeker dat het een jongen zou worden, maar............Roos is echt een meisje. Mijn voorgevoel klopte dus niet
Toen we nog niet eens wisten of ik wel echt zwanger was zei ik al dat 't een jongen zou worden. Het ging zo: Mijn vriend zei de hele tijd dat hij 'raak had geschoten'en ik zei de hele tijd van niet. Toen op 'n morgen zei hij 't weer en toen zei ik: "maar als 't dan raak is, dan wordt 't een jongetje...!" Vanaf toen hebben we 't alleen maar over 'n jongetje gehad.... en had ik het ook héél erg raar gevonden als dat niet zo was geweest. We wisten 't pas bij de geboorte.... een jongen, dus... Nu, heb ik nog geen enkel voorgevoel.... maar ik hoop wel een beetje op 'n meisje, van allebei 1 lijkt me gewoon héél erg leuk....!
ik was ervan overtuigt een meisje te krijgen me vriend zij al die tijd nee we krijgen een jongen ik zo nee let maar op en laat hij nou bij de 17 weken echo gelijk krijgen hazhahahah vond het geweldig maakte me niets uit maar me gevoel zij meisje trouwens de chinese geslacht kalender zegt bij mij meisje vele in me omgevong zeggen meisje maar weten dus niet dat het een jongen is hahaha
ik dacht in het begin een meisje (misschien omdat ik dat altijd al graag wilde) maar toen ik zelf het hartje had geluisterd met de dopptone voelde ik meteen dat het een jongen zou zijn. en ja hoor overduidelijk te zien hihi.
Mijn gevoel zei vanaf dat ik ongeveer 7 weken zwanger was al een jongen. Iedereen in de omgeving zegt een meisje en een meisjesnaam hadden we ook erg snel bedacht. Volgens de echo is het een jongen.....
Leuk hoor al jullie reacties. Ik moet nog iets meer dan 2 weken geduld hebben en dan hoop ik te horen of mijn gevoel klopt. Laat het jullie zeker weten. gr vruchtje