Ik dacht vanaf het begin dat het een meisje was. Toen bleek dat ik zwanger ben van een tweeling dacht ik: dan zit er 1 meisje bij. Nu blijk ik zwanger te zijn van een eeneiige tweeling, dus twee jongens of twee meisjes. Bij de 20 weken echo, waar we niet naar het geslacht hebben gevraagd, dacht mijn man van alles te zien. Dat maakte mij even aan het twijfeken. Zouden het dan toch jongens zijn? Nu is mijn eigen gevoel weer helemaal omgeslagen en denk ik nog steeds dat we meiden krijgen. Nog een maandje of 3/4 en dqan zullen we het weten. Ben erg benieuwd!
ik wist bijna zeker dat het een jongen zou worden maar bij de 20 weken echo leek de waarheid anders want het was toch echt een meid!... Ik had overigens geen voorkeur het was puur een gevoel... bij een volgende zou ik een jongen wel leuk vinden dan heb je van beiden 1 maar een meid erbij lijkt me ook super!
Mijn man en ik waren ervan overtuigd dat het een jongen zou worden. Gelukkig kwamen we er bij de pretecho achter dat het een meisje zou worden anders was ik heel verbaasd geweest (maar even blij natuurlijk).
Bij mij klopte het alle 4 keren. Het eerste wist ik dat het een meisje ging worden. De tweede was een jongen. De derde een meisje, maar dat is uitgelopen op een miskraam. En nu wist ik dat het weer een meisje ging worden. Mijn voorgevoel heeft me nog nooit in de steek gelaten. Groetjes
Ik wist zeker, eigenlijk al voor ik zwanger was, dat het een meisje zou zijn, kon me gewoon niks anders erbij voorstellen. En ja hoor! Overigens, mijn man dacht een jongetje....
Hoi hoi Ik had bij de eerste heel sterk het gevoel dat het een jongen was. Dat gevoel had ik al vanaf dag 1, zeg maar! Bij de echo van 18 weken (pretecho) vertelde de echoscopiste dat het jongen was, er viel een zware last van me af. Bij deze zwangerschap heb ik nog geen gevoel.
Bij mijn eerste wist ik vanaf dag 1 zeker dat het een jongentje werd..het was ook geen verassing toen de verloskundige zei het is een jongentje... En nu weet ik het eigenlijk niet...neig naar een meisje..maar mischien ook een jongen..ik weet het niet..mischien dat ik verderop in mijn zwangerschap meer overtuigd raak....