Dag dames, Ik heb zaterdagmiddag positief getest. Dat zijn de bovenste 2. Dat was op 13dpo. De 2 in het midden zijn van gisterochtend (1ste plasje) en gistermiddag. (14dpo) De onderste 2 van vanmorgen. Niet eerste plas maar van 9u en eentje van om 11.30. Voor die van 9u al 2x geplast. Maar hoop zo op een knaller. Ben meer een middagtester, maar wat vinden jullie? Gaat dit wel goed? Streepjes lopen wel op, maar is het wel genoeg? Door mijn voorgeschiedenis ben ik heel onzeker. Test nooit zoveel😓
als de streepjes oplopen is dat een goed teken hoor, gefeliciteerd! niet meer testen joh en probeer te ontspannen gezien je geschiedenis zal dat lastig zijn maar zo te zien ben je echt zwanger. je hebt er helaas zelf geen invloed meer op. over een weekje of 2 kunnen ze in het ziekenhuis misschien al iets zijn met een echo. voor die tijd heeft het helaas geen zin en zou je jezelf alleen maar meer zorgen gaan maken. tot een week of 6 is er vaak nog niets te zien helaas..
Ja kan niet twee soorten testen vergelijken met elkaar. Maar als je naar de kv testen kijkt vind ik ze wel oplopen ja!!
De testen lopen mooi op hoor. Het beste kun je dat zien als je alleen testen van 1 merk gebruikt. Elke test is anders en kan een ander resultaat geven (lichter of donkerder). Maar je bent zowiezo zwanger, gefeliciteerd!
Denk idd bij een merk blijven. Maar als je die van de action onder elkaar legt zie je ze oplopen én als je die twee van de kv onder elkaar legt zie je ook duidelijk verschil. Snap je angst.. wij blijven duimen Het is jullie zo gegund!
loopt volgens mij mooi op hoor maar in de ochtend en dan in de middag weer testen lijkt mij geen zin te hebben. zou er zeker 1dag tussen laten zitten. maar nu niet meer testen hoor hij is positief dus...... maar ik snap het wel deed ik stiekem ook wel. spannend hoop dat het goed blijft gaan
Ja ken alle regels omtrent deze zaken, maar soms ga je tegen beter weten in doen wat je zelf iedereen altijd adviseert om niet te doen, hihi. Bestond er maar een test die de kwaliteit kon aangeven... Maar dank jullie wel voor jullie reacties en jullie gelukswendingen Heb nog 2 nieuwe kruidvat gehad en 4 actions...ja weet het. Tot de echo de 21ste moet ik dit echt doen van mezelf.
Als ik naar je kv testen kijk dan is het zeker wel opgelopen! Maar ik zou ik niet iedere dag testen, dan zie je het verschil amper... zeker een dag ertussen laten. Maar het ziet ee verder goed uit hoor gefeliciteerd
Ja zie dat ook zeker😊 Denk alleen soms is niet te licht. Maar goed moet accepteren dat iedere zwangerschap anders is.