Klopte je gevoel over het geslacht van je baby?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rianne 85, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.752
    646
    113
    Gelderland
    Mijn voorgevoel zei vanaf de positieve test: een meisje!!! Zelfs als mensen zeiden: 'ooooh wat leuk, je bent zwanger, ik zie je straks al helemaal lopen met zo'n schattig knulletje', dacht ik: 'HMMM, NEE, HET IS EEN MEID!' en het was zo :p

De bevaldatum had ik ook een voorgevoel over!!! En ik had, op één uurtje na, gelijk!:D

2. giraf

giraf Niet meer actief

Ik had wel een voorgevoel over het geslacht ja! Had het alleen tot 2x toe niet goed :)

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb geen idee nu, gevoel zegt meid, verstand zegt jongen, maar ik weet nog niets :D :D

vorige keer klopte het uiteindelijk wel, dacht steeds een meid maar met 27 weken dacht ik ineens jongen, en dat bleek het ook te zijn :)

4. Rianne 85

Rianne 85 Bekend lid

8 feb 2011
    501
    0
    0
    Ben echt benieuwd wat jij krijgt Marieke!!! Zie je af en toe es voorbij flitsen met je topics! Denk echt dat jij een meid krijgt!!!

5. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Bij mij klopte het voorgevoel niet. Ik dacht een jongen, maar het bleek een meid te zijn.
    In mijn omgeving dacht ook bijna iedereen dat het een jongen zou worden.

6. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    Wij dachten beiden zeker te weten dat het een jongen was iedereen om ons heen zei het ook alleen mijn moeder bleef maar roepen nee het is een meid.
    Mijn moeder had gelijk het is een meid dus wij zaten er flink naast zij had al een jongens naam zo zeker waren we;)
    Was wel even omschakelen maar nu zijn we dolblij en helemaal gewend aan het roze:D

7. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik dacht een jongen, ook nog toen alle fabeltjes me gingen tegenspreken. Kreeg bijvoorbeeld veel pukkels, dan zou het een meisje zijn want die 'stelen' je schoonheid ;) Mijn man zei een meisje. Het bleek toch echt een jongen.

8. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    Bij mijn eerste zat ik er helemaal naast. Ik was overtuigd dat het een jongen zou worden, niet dus!
    Bij de 2e klopte het gevoel wel, al durfde ik er niet op de vertrouwen omdat het de eerste keer ook niet klopte ;)

9. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is mn gevoel een jochie, maar twijfel of dat ook niet meer mn wens is na 2 meiden dat ik me daardoor laat leiden. Heb wel al 2x een droom gehad dat het een jochie was.....

We zouden eigenlijk gister weten wat het werd maar helaas was er geen tijd voor een uitgebreide echo ofzo? want de gyn wou er niet naar gekijken :(

Nu heb ik voor over 2 dagen een afspraak staan voor een echo met geslachtsbepaling bij een pretechobureau, ben heel erg benieuwd....

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja ik zei vanaf het begin dat het voelde als een meisje en dat ze 1mei geboren zou worden en ik had gelijk :D

11. Bri

Bri Niet meer actief

De eerste keer zei m'n voorgevoel dat het een meisje zou zijn. En het was een jongen.

De tweede keer was m'n voorgevoel niet zo duidelijk, maar dacht waarschijnlijk weer een jongen. En dat was een meisje.

12. Zoetje

Zoetje Actief lid

1 apr 2011
    161
    22
    18
    Vrouw
    Administratief bediende - Gemeente
    België
    Ey meiden,

Ik denk al van in het begin dat het een jochie wordt en dat ons ventje er 25 december zal zijn :) Maar ik heb pas 5 augustus de geslachtsbepalings echo.. Dus voor ons wordt het nog even afwachten...

Groetjes x

13. boterbloempje83

boterbloempje83 Fanatiek lid

14 dec 2009
    1.526
    0
    0
    ik zei vanaf het begin is een jongen: en jaah hoor we krijgen een jongen en voor de bevallings datum heb ik sinds het begin 4aug gezegd.. hahaha.. dus we zijn benieuwd..

14. Paddington

Paddington Niet meer actief

Ik dacht bij de eerste zwangerschap een jongen en het klopte nu heb ik gedroomd dat het een meisje is maar dat weten we pas 8 aug jammer genoeg

15. Martje1979

Martje1979 Actief lid

6 okt 2008
    119
    0
    0
    Bij de vorige zwangerschap was ik er heilig van overtuigd dat we een jongen kregen. Ik viel bijna van de echotafel af toen ik hoorde dat het een meisje was;)

Nu denk ik dat we een meisje krijgen en daarom denk ik dat we een jongen krijgen:D

Logica van een zwangere vrouw, haha

16. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Ik wist mijn hele leven al zeker dat ik twee jongens zou gaan krijgen. Toen ik zwanger bleek te zijn dacht ik dus ook: jongen. Maar met de weken begon ik er toch steeds zekerder van te worden dat het een meid was. Met 17 weken bleek dit gevoel te kloppen.

Het leukste is dat mijn zusje zwaar overtuigd is van het feit dat ze een neefje krijgt. Ik laat het zo, dat wordt straks een enorme verrassing haha.

17. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Bij ons klopte het gevoel niet..
    Tot week 15 wisten we 100% zeker dat we een meisje kregen voor ons gevoel, tot ik een medische echo kreeg en het echt een jongen bleek te zijn :D

18. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Bij mijn 1e had ik in t begin een klein vermoeden en dat klopte wel.

Deze keer had ik werkelijk geeeeeeeeen idee, neigde zelfs eerder naar een jochie maar is voor 99% zeker een meiske! :D

Deel Deze Pagina