Mijn voorgevoel zei vanaf de positieve test: een meisje!!! Zelfs als mensen zeiden: 'ooooh wat leuk, je bent zwanger, ik zie je straks al helemaal lopen met zo'n schattig knulletje', dacht ik: 'HMMM, NEE, HET IS EEN MEID!' en het was zo De bevaldatum had ik ook een voorgevoel over!!! En ik had, op één uurtje na, gelijk!
ik heb geen idee nu, gevoel zegt meid, verstand zegt jongen, maar ik weet nog niets vorige keer klopte het uiteindelijk wel, dacht steeds een meid maar met 27 weken dacht ik ineens jongen, en dat bleek het ook te zijn
Ben echt benieuwd wat jij krijgt Marieke!!! Zie je af en toe es voorbij flitsen met je topics! Denk echt dat jij een meid krijgt!!!
Bij mij klopte het voorgevoel niet. Ik dacht een jongen, maar het bleek een meid te zijn. In mijn omgeving dacht ook bijna iedereen dat het een jongen zou worden.
Wij dachten beiden zeker te weten dat het een jongen was iedereen om ons heen zei het ook alleen mijn moeder bleef maar roepen nee het is een meid. Mijn moeder had gelijk het is een meid dus wij zaten er flink naast zij had al een jongens naam zo zeker waren we Was wel even omschakelen maar nu zijn we dolblij en helemaal gewend aan het roze
Ik dacht een jongen, ook nog toen alle fabeltjes me gingen tegenspreken. Kreeg bijvoorbeeld veel pukkels, dan zou het een meisje zijn want die 'stelen' je schoonheid Mijn man zei een meisje. Het bleek toch echt een jongen.
Bij mijn eerste zat ik er helemaal naast. Ik was overtuigd dat het een jongen zou worden, niet dus! Bij de 2e klopte het gevoel wel, al durfde ik er niet op de vertrouwen omdat het de eerste keer ook niet klopte
Hier is mn gevoel een jochie, maar twijfel of dat ook niet meer mn wens is na 2 meiden dat ik me daardoor laat leiden. Heb wel al 2x een droom gehad dat het een jochie was..... We zouden eigenlijk gister weten wat het werd maar helaas was er geen tijd voor een uitgebreide echo ofzo? want de gyn wou er niet naar gekijken Nu heb ik voor over 2 dagen een afspraak staan voor een echo met geslachtsbepaling bij een pretechobureau, ben heel erg benieuwd....
Ja ik zei vanaf het begin dat het voelde als een meisje en dat ze 1mei geboren zou worden en ik had gelijk
De eerste keer zei m'n voorgevoel dat het een meisje zou zijn. En het was een jongen. De tweede keer was m'n voorgevoel niet zo duidelijk, maar dacht waarschijnlijk weer een jongen. En dat was een meisje.
Ey meiden, Ik denk al van in het begin dat het een jochie wordt en dat ons ventje er 25 december zal zijn Maar ik heb pas 5 augustus de geslachtsbepalings echo.. Dus voor ons wordt het nog even afwachten... Groetjes x
ik zei vanaf het begin is een jongen: en jaah hoor we krijgen een jongen en voor de bevallings datum heb ik sinds het begin 4aug gezegd.. hahaha.. dus we zijn benieuwd..
Ik dacht bij de eerste zwangerschap een jongen en het klopte nu heb ik gedroomd dat het een meisje is maar dat weten we pas 8 aug jammer genoeg
Bij de vorige zwangerschap was ik er heilig van overtuigd dat we een jongen kregen. Ik viel bijna van de echotafel af toen ik hoorde dat het een meisje was Nu denk ik dat we een meisje krijgen en daarom denk ik dat we een jongen krijgen Logica van een zwangere vrouw, haha
Ik wist mijn hele leven al zeker dat ik twee jongens zou gaan krijgen. Toen ik zwanger bleek te zijn dacht ik dus ook: jongen. Maar met de weken begon ik er toch steeds zekerder van te worden dat het een meid was. Met 17 weken bleek dit gevoel te kloppen. Het leukste is dat mijn zusje zwaar overtuigd is van het feit dat ze een neefje krijgt. Ik laat het zo, dat wordt straks een enorme verrassing haha.
Bij ons klopte het gevoel niet.. Tot week 15 wisten we 100% zeker dat we een meisje kregen voor ons gevoel, tot ik een medische echo kreeg en het echt een jongen bleek te zijn
Bij mijn 1e had ik in t begin een klein vermoeden en dat klopte wel. Deze keer had ik werkelijk geeeeeeeeen idee, neigde zelfs eerder naar een jochie maar is voor 99% zeker een meiske!