Hallo, mijn eerste dochter is met 42 weken en 1 dag GEHAALD! En mijn tweede dochter met 41 weken en 4 dagen GEHAALD! Dus wie weet hoelang ze nog hadden blijven zitten hihi. Groetjes Nanny.
Mijn vliezen braken op de uitgerekende datum; 2 augustus 2006. Jamie is geboren op 4 augustus 2006. Dus 40+2. Xx
Ik ben met precies 39 weken bevallen (volgens de vk) Maar volgens mijn eigen berekeningen was ik in week 41 nogal een verschil dus.
Jesper is met 42 weken precies gehaald, wie weet hoe lang hij anders nog was blijven zitten. Hij paste er niet door.
ik zit nu in week 42 dus heb voor de laatste gekozen. als ze niet vanzelf komt, wordt ik ingeleid volgende week
Bram is met 41 wk en 3 dg geboren, 10 dagen te laat dus. Het waren de 10 langste dagen uit mijn leven Na een strippoging van de verloskundige kwamen de weeën op gang.
Mijn oudste dochter precies op uitgerekende datum Mijn jongste dochter 4 dagen te laat Mijn zoon 10 dagen te vroeg
Ik kan geen optie aanklikken ik heb de 43 weken helemaal uitgelopen! Bij de eerste dan he, nu gaat dat niet gebeuren!
Ik was uitgerekend op 1 sept. De bevalling is 30 aug heel vroeg begonnen, dus het leek precies te gaan kloppen of 1 dag eerder. uiteindelijk is tijn na 72 uur op 2 sept geboren. de datum klopte dus vrij goed!