Bij mijn vorige zwangerschap ben ik exact 1 week te vroeg ingeleid vanwege complicaties met de baby. Gelukkig is ze inmiddels een prachtige gezonde dame van alweer 7 jaar. Zie mijn album 6 september 2000 uitgerekend 31 augustus 2000 bevallen (ingeleid)
bij me dochter op 40 weken percies slijmprop verloren , dag erna weeen , de de volgende nacht was mij dochter , dus ongeveer 2 dagen later maar mij lichaam was al bezig sinds uitgerekende datum haha , ik ben nu benieuwd ,hoop eigelijk eerder dan uitgerekende datum ,niet veel eerder maar paar dagen dan hebben we nog kerstvakantie
Volgens echo uitgerekend op 27 juni 2007. Echo is gemaakt tijdens zware buikgriep en was heel onduidelijk. Volgens eigen berekening dmv lengte cyclus en datum laatste mensturatie uitgerekend op 22 juni 2007. Emiel is op 11 juli 2007 (42 weken, uitgaande van 27 juni) uiteindelijk gehaald met een superspoedkeizersnee. Dit n.a.v. infectie a.g.v. streptokokken B.
van de oudste was ik op 1 juli uitgerekend en werd op 14 juli ingeleid en ben op 15 juli bevallen. Van de 2de ben ik precies op de uitgerekende datum 9 januari bevallen. Nu ben ik op 16 juli uitgerekend dus ja dat word spannend
Ik ben bevallen met 39 weken en 4 dagen. Maar eigenlijk telt mijn stem niet helemaal want ik ben ingeleid.