Bij onze zoon wel, direct al. En met deze zwangerschap dacht ik wederom dat het een jongen zou zijn terwijl manlief direct zei dat dit een meid zou worden en het word dus ook een meid
Grappig dat vele het toch bij het goede eind hadden al is de kans natuurlijk 50% Mijn gevoel is een beetje in de war door de nub haha. Nog 1,5 week en dan weten we het!
Nope was er heilig van overtuigd dat we een zoon zouden krijgen. Maar ben toch echt in verwachting van een dochter.
Bij onze dochter wisten we het allebei heel zeker en dat klopte. Bij haar broertje (die in mei geboren wordt) hadden we allebei helemaal geen idee...
Ja bij beide zwangerschappen. Bij de 1e wist ik al dat ik een jongetje in mijn buik had voordat ik uberhaupt een positieve test had. Die bleef maar negatief en ik leek wel gestoord. Maar uiteindelijk met 10 weken had ik een positieve test en ja hoor, een jongetje! Bij de 2e hoopte we stiekem op nog een jongen. Niet omdat een meisje niet welkom zou zijn maar het leek ons wel leuk voor S. om een broertje te hebben. En vlak voor de echo zeiden we allebei nog dat het een meisje zou zijn en dat is ook zo.
Bij de eerste vanaf dag 1 wist ik zeker dat het een meid was. En het klopte. Nu wist ik weer zeker dat het een jingen was. Het was four we krijgen weer een meid.
Wij hadden al heel snel bij de positieve zwangerschapstest een jongensnaam. En ik wist bijna zeker dat het een jongen wordt. Dat klopt😀 Meisjesnaam hebben we nog steeds niet.
Bij onze eerste dacht ik een jongen.. en dat werd een meisje. Bij onze 2e dacht ik een meisje en was het een jongen. Bij een 3e (als ons dat gegund is) moet ik dus het tegenovergestelde van mn gevoel doen
Nee, ik zat er compleet naast. Ik dacht echt dat het een meisje werd, dacht ook dat ik een echte meisjes mama was, kon me niet voorstellen een zoontje te krijgen. Maar met 40 weken was daar toch echt, onze zoon Geslacht was bij ons een verassing tot de bevalling.
1e zwangerschap had ik het gevoel een jongen en het klopte 2e zwangerschap had ik het gevoel een jongen en het klopte 3e zwangerschap had ik het gevoel een meisje, maar was toch echt een jongen 4e zwangerschap; niet gelet op mn gevoel, want het is maar een gevoel en zegt dus niets
Ja, vanaf de positieve zwangerschapstest een sterk gevoel dag het een meisje is en het is ook een meisje!
Wij dachten beide dat het een jongen was, ik had er echt een heel sterk gevoel bij, de rest van de familie dachten ook aan een jongen, behalve mijn zusje. En het is dus een meisje.
Bij mijn zoon droomde ik dat het een jongen was, had heel snel al dat gevoel. Dit kindje laat zich echter niet "lezen". Ik hen geen flauw idee nu 😅
Bij mijn dochter+ wist ik zeker een meis en klopte.. Nu overtuigd dat ze meisjes waren, nub en skull zeiden meisjes maar echt boys!!!
Bij mijn dochter wist ik het heel zeker! Een meid en dat was ook zo. Deze zwangerschap had ik niet zo duidelijk een gevoel. Ene keer meisje, ander moment neigde ik weer meer naar een jongen. En dan wist ik het écht weer niet En het is een jongen!
Nee want ik dacht echt dat ik een jongen zou krijgen en mijn man ook. Sterker nog we noemde haar al een hij. Tot de twintig weken echo. Verrassing! Het was een meisje hahahahah. Zat ik er even naast.