Ik had voorkeur voor eeen jongen omdat ik al een dochter heb maar dus ging mijn gevoel automatisch naar een jongen haha en het klopte dus wel, wordt een jongen
Hier klopte het van geen kant mijn gevoel zei een jongen en t was een meisje heb de vk ook gevraagd of ze nogmaals wilde kijken en dat deed ze ik geloofde haar gewoon niet maar ze had toch echt geen slurfje haha dus dat was wel heel raar dat niet samen ging heeft ook een paar weken geduurd voor het ingezonken was maar we zijn super trots op onze kleine prinsesje
ik heb er beide keren dik naast gezeten. bij me dochter dacht ik een jongen. en bij me zoontje dacht ik een meisje . haha niet voor mij weggelegd.
Bij de eerste wist ik vanaf het moment dat ik zwanger was, dat er een meisje zou komen. Dat klopte. De tweede had ik dat gevoel weer, maar was het zo een andere zwangerschap dat ik twijfelde of het niet toch een jongen zou zijn. En het was een meisje
Ik was eerst zo zeker dat het een meisje zou zijn, nu begin ik te twijfelen.. laten we het er maar op houden dat ik het echt niet weet
Leuk om te lezen hoe dit bij jullie ging! Ik heb pas over twee weken een echo om te zien of het een jongen of meisje wordt. Mijn gevoel zegt een meisje, maar als ik voor me zie dat partner en ik een kindje hebben over een paar maanden dan zie ik een jongetje voor me.. Heb dus geen flauw idee
Eerst dacht ik dat we een jongetje kregen maar vanaf 8 weken steeds meer t gevoel dat t een meisje was. En ik had gelijk.
Ik dacht een hele tijd dat ik een meisje zou krijgen, maar de avond voor de 20 weken echo wist ik ineens zeker dat het een jongen zou zijn en dat was het ook. Dus mijn gevoel klopte niet en toch ook weer wel
Wij dachten in het begin ook dat het een jongen ging zijn. Ik droomde ook steeds over een jongen, tot enkele dagen voor de geslachtsecho ik voor het eerst droomde over een meid☺️ Zie banner ❤️
Bij zowel MN zoontje als dochter had mijn gevoel gelijk en mijn man ongelijk. Afgelopen zaterdag voor de 3de keer geweest en zagen direct een jongen ze heeft daarna tussendoor nog 4x bekeken en toch heel duidelijk een jongen ahhaaha mijn gevoel zei dat het een meisje wad. Toen we duidelijk zagen het een jongen was dacht ik echt huh? Neeee dat kan niet
Ja. bij mijn oudste wist ik zeker dat het een meisje was. Ik had al roze spulletjes gekocht voordat ik ook maar wist wat het geslacht was. Bij de tweede dacht ik meteen een jongen. Ook dit klopte. Nu heb ik echt geen idee. Misschien van beiden eentje?
Vanaf het allerbegin een jongetjes gevoel. Ook als ik naar de echo's keek dacht ik altijd in de hij-vorm (hij zwaait, hij is druk enz). Het had me echt verbaasd als het een meisje was. Ging vlak voor we erachter kwamen toch twijfelen omdat iedereen maar meisje riep en mensen droomde zelfs over een meisje (ik zelf ook ineens), maar nee, het is toch een ventje!
Bij mijn eerste wel. Dacht al vanaf begin een meisje, en nooit getwijfeld. Bleek dus ook zo te zijn. Nu bij de tweede heb ik echt geen idee.. ben benieuwd!
haha bij ons totaal niet! We waren allebei ervan overtuigd dat het een meid zou worden, en bij de 20-weken echo was het toch overduidelijk een prachtige jongen
Ik dacht dat we nu weer een meisje zouden krijgen. Maar vandaag met de echo kon ze niet om het piemeltje heen
haha, ik zat er dit keer toch echt naast! In t begin wel even een jochie gedacht, maar de laatste weken alleen maar een meisje. Was toch echt een jochie!!