Klopte jou voorgevoel kwa geslacht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chantallcindy, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Klopte je voorgevoel kwa geslacht?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Bij de eerste wist ik al toen ik mijn vriend ontmoette dat we een meid zouden krijgen. Was ook zo. Nu dacht ik een jongen, maar wilde het eigenlijk niet denken omdat er al vijf meiden in de familie zijn... Maar het was toch zo... Vriend wist het allebei de keren meteen al. Wij hebben altijd gedacht dat we een meid en jongen zouden krijgen, maar als je merkt dat je familie alleen maar meisjes maakt begin je te twijfelen haha

2. MCE

MCE Lid

10 aug 2014
    47
    0
    0
    Nee beide niet. Ik was er zo heilig van overtuigd dat we jongens zouden krijgen. Maar het zijn echt 2 dames.

3. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Bij mijn dochter dacht ik dat het een jongetje zou zijn.

En nu was ik echt heeeeel erg overtuigd van een meisje en is het een jongen haha.

4. Gigii

Gigii Actief lid

18 apr 2014
    416
    272
    63
    Ik had zooooo n sterk gevoel dat t een jongetje zou zijn.
    Ennnnnnnnnn we krijgen ook een jongetje :)

5. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Beiden keren helemaal goed :D

6. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Ik had zo sterk het gevoel een jongen, ik heb er zelfs over gedroomd dat ik een zoon had. En ja hoor op de echo liet hij duidelijk zien dat het een jongentje was :D

7. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ja, had heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden, en ja hoor! Het wordt een klein mannetje :)

8. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    Bij de eerste zwangerschap een sterk jongens gevoel. Echter zullen we nooit weten of dat klopte. Bij de tweede zwangerschap voelde het meteen heel anders en was ik overtuigt dat het een meisje is. Met 16 weken de bevestiging van een dochter gehad. Hadden ook al een meisjes naam. Jongensnamen waren we (onbewust) niet mee bezig. De familie was trouwens overtuigt van een jongen haha.

9. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Alledrie de keren klopte mijn voorgevoel. Maar dat voorgevoel had ik alledrie de keren al voooor de bevruchting, dus dat kan eigenlijk niet...

10. Muis30

Muis30 Actief lid

20 aug 2014
    153
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste dacht ik een meisje en was t ook.
    Bij de tweede bleek het een jongen te zijn

11. mamadeliefste

mamadeliefste Niet meer actief

Ja voorgevoel klopte hier bij alle drie.

12. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Bij de eerste wist ik zeker dat het een jongetje was, en dat was ook zo!
    Nu had ik sterk het gevoel dat het een meisje is, en dat klopt ook (als het goed is ;))

13. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Hier geen voorgevoel. Weet binnen 3,5 weekjes hopelijk het geslacht (ben dan 16w). Gyn heeft wel al een voorkeur uitgesproken maar beeb lag niet goed :)

14. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Ik had vanaf het begin een gevoel een jongen, en toen ik mijn 'NUB' foto plaatste dachten heel veel een meisje! Dus toen begon ik te twijfelen en dacht t wordt dan vast een meid! Maar bij 20 weken echo zei ze dat ze een balzak zag! Hahaha ik moest zo lachen! Had t niet verwacht! Maar erg leuk!

Bij de tweede dacht ik een jongetje en was het een meisje! ;)

En bij de eerste dacht ik gelijk een meisje en dat klopte ook. Maar toen wist ik het pas bij de bevalling!

15. Pien95

Pien95 Actief lid

1 dec 2012
    212
    1
    0
    Ja hier wel! Vriendlief en ik hadden allebei gelijj het gevoel dat we zwanger waren van een meisje. Konden ook alleen maar meiden namen bedenken en het idee dat we een jongen zouden krijgen ging er er gewoon niet in. Bij de 20 weken echo bleek het ook inderdaad een meisje!

16. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik had heel sterk het gevoel dat we een meisje zouden krijgen. Wel 10 mensen om mij heen een jongetje incl. mijn man. Die waren dan ook helemaal verbaasd dat het een meisje was. Maar mijn voorgevoel was dus goed.

Deel Deze Pagina