Bij de eerste wist ik al toen ik mijn vriend ontmoette dat we een meid zouden krijgen. Was ook zo. Nu dacht ik een jongen, maar wilde het eigenlijk niet denken omdat er al vijf meiden in de familie zijn... Maar het was toch zo... Vriend wist het allebei de keren meteen al. Wij hebben altijd gedacht dat we een meid en jongen zouden krijgen, maar als je merkt dat je familie alleen maar meisjes maakt begin je te twijfelen haha
Nee beide niet. Ik was er zo heilig van overtuigd dat we jongens zouden krijgen. Maar het zijn echt 2 dames.
Bij mijn dochter dacht ik dat het een jongetje zou zijn. En nu was ik echt heeeeel erg overtuigd van een meisje en is het een jongen haha.
Ik had zo sterk het gevoel een jongen, ik heb er zelfs over gedroomd dat ik een zoon had. En ja hoor op de echo liet hij duidelijk zien dat het een jongentje was
Ja, had heel sterk het gevoel dat het een jongetje zou worden, en ja hoor! Het wordt een klein mannetje
Bij de eerste zwangerschap een sterk jongens gevoel. Echter zullen we nooit weten of dat klopte. Bij de tweede zwangerschap voelde het meteen heel anders en was ik overtuigt dat het een meisje is. Met 16 weken de bevestiging van een dochter gehad. Hadden ook al een meisjes naam. Jongensnamen waren we (onbewust) niet mee bezig. De familie was trouwens overtuigt van een jongen haha.
Alledrie de keren klopte mijn voorgevoel. Maar dat voorgevoel had ik alledrie de keren al voooor de bevruchting, dus dat kan eigenlijk niet...
Bij de eerste wist ik zeker dat het een jongetje was, en dat was ook zo! Nu had ik sterk het gevoel dat het een meisje is, en dat klopt ook (als het goed is )
Hier geen voorgevoel. Weet binnen 3,5 weekjes hopelijk het geslacht (ben dan 16w). Gyn heeft wel al een voorkeur uitgesproken maar beeb lag niet goed
Ik had vanaf het begin een gevoel een jongen, en toen ik mijn 'NUB' foto plaatste dachten heel veel een meisje! Dus toen begon ik te twijfelen en dacht t wordt dan vast een meid! Maar bij 20 weken echo zei ze dat ze een balzak zag! Hahaha ik moest zo lachen! Had t niet verwacht! Maar erg leuk! Bij de tweede dacht ik een jongetje en was het een meisje! En bij de eerste dacht ik gelijk een meisje en dat klopte ook. Maar toen wist ik het pas bij de bevalling!
Ja hier wel! Vriendlief en ik hadden allebei gelijj het gevoel dat we zwanger waren van een meisje. Konden ook alleen maar meiden namen bedenken en het idee dat we een jongen zouden krijgen ging er er gewoon niet in. Bij de 20 weken echo bleek het ook inderdaad een meisje!
Ik had heel sterk het gevoel dat we een meisje zouden krijgen. Wel 10 mensen om mij heen een jongetje incl. mijn man. Die waren dan ook helemaal verbaasd dat het een meisje was. Maar mijn voorgevoel was dus goed.