Dag dames, Ik ben 4 december uitgerekend en heb al een ontwerp laten maken voor het geboortekaartje door mijn zusje, zij is illustrator. De voorkant is dus af! Ik weet alleen niet zo goed wat er precies in de binnenkant moet staan en waar ik zoiets kan laten drukken. Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen? Als ik google hier op krijg ik alleen maar sites waar je je kaartje kan uitzoeken en kan laten drukken, maar die van ons is dus een eigen ontwerp! Alvast bedankt.
Je zou op die sites kunnen kijken wat daar binnenin staat en daar zelf je eigen draai aan geven. Ik gok als je een redelijke drukker bij jou in dorp/stad belt dat zij de binnenkant wel kunnen drukken!
Mijn man heeft ons geboortekaartje zelf ontworpen. Wij hebben hem gescand en zelf ook de binnenzijde ontworpen op De mooiste kaarten maken met je eigen foto - Fotokaarten
Je kan ze gewoon bij elke drukker laten drukken. Ligt een beetje aan hoe eel kaartjes je wil. Ik heb er ongeveer 100 denk ik en ga ze zelf printen. Mooi stevig papier is even zoeken maar kan je vaak wel in van die knutselwinkels krijgen. Overigens ook nog geen idee wat ik voor tekst er op ga zetten. Vind dat zo lastig 😁
Maar heeft je zusje geen adresje om de kaartjes te laten printen dan? Mijn broer heeft ook mijn kaartje ontworpen voor de eerste en zal ook voor de tweede bezig gaan. Op de buitenkant stonden de namen van mijn dochter, geboortegewicht en lengte, en op de binnenkant een foto van haar en een stukje tekst + adres en telefoonnummer van ons.