Klopte jouw voorgevoel geslacht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ready2loveU, 22 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthiia

    Cynthiia Lid

    11 feb 2019
    22
    80
    13
    Vrouw
    Ja ik had vanaf het begin heel sterk het gevoel dat het een jongen was en dat klopte ook:D
     
  2. stiertje88

    stiertje88 Fanatiek lid

    24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Vorige x dacht ik in begin een meisje en vanaf 10 weken ofzo een jongen, bleek een jongen.
    Nu denk ik weer een jongen omdat het patroon qua misselijkheid/spugen zo gelijk is. Mijn zoon zegt dat hij een broertje krijgt en aangezien hij 2 dagen na mijn laatste terugplaatsing al zei dat ik een nieuwe baby in de buik had ben ik wel overtuigd van zijn paranormale ingevingen ;)
     
  3. Crankyberry

    13 feb 2019
    62
    25
    8
    Vrouw
    bij mijn dochter ging ik uit van een jongen, maar op de dag van 20 weken echo veranderde dat gevoel naar meisje.

    Nu heb ik ook een jongensgevoel en zeg inderdaad ook steeds hij, maar het zou ook zo kunnen zijn dat dat is omdat ik na een meisje een jongen heel leuk zou vinden.
     
  4. Schuurpapier

    Schuurpapier Niet meer actief

    Ja, hier klopte het allebei de keren :)
     
  5. Paz

    Paz Niet meer actief

    Bij de eerste zwangerschap wist ik vanaf het begin dat het een meisje was. Iedereen om ons heen riep ook; zeker een meisje!
    Klopte als een bus:D
    Zei ook met de geslachtsbepaling meteen; haaa zie je wel, wist het al:roflmao:

    Deze zwangerschap had ik werkelijk geen idee.. kon elk uur wisselen tussen jongen en meisje. Mijn man dacht een jongen. Toch weer een meid!:D
    Heb daarna nog 2 echo's gehad en beide keren gevraagd of ze nog een keer tussen de benen wilde kijken.. geloofde het niet omdat ik geen voorgevoel had:rolleyes::roflmao:
     
  6. februarimama

    februarimama Fanatiek lid

    23 okt 2014
    1.431
    784
    113
    Nee, ik had geen doorslaggevende gevoelens. Wel had ik een gevoel dat ik twee jongens en een meisje zou krijgen en dat klopte. Oudste zoon had het ook direct over zijn zusje.
     
  7. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ja, alle 3 de keren was mijn gevoel juist.
     
  8. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Bij de 1ste had ik het mis.
    En bij de 2de geen voorgevoel.
     
  9. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Bij de eerste dacht ik een meisje. Maar toen we bij de 20 weken echo waren kreeg ik heel sterk het gevoel dat ik naar een jongetje zat te kijken op het scherm. En ik had nog geen piemel gezien. Aan het eind liet de echoscopist een piemel zien in beeld :D

    Bij de tweede dacht ik een meisje en hij is een jongetje.

    En nu heb ik een heel vaag voorgevoel voor een meisje maar dat gevoel is niet heel sterk. Zou niet gek kijken als het over 6 weken een jongetje blijkt te zijn .Bij de tweede had ik het niet zien aankomen dat er een piemel aan zou zitten :roflmao: moest echt even omschakelen!
     
  10. Typicalme

    Typicalme Fanatiek lid

    11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Bij mijn dochter geen voorgevoel, nu al de hele zwangerschap heel sterk het gevoel dat het een jongen is. Iedereen om mij heen ook, zelfs vreemde mensen in bijv een winkel. Echter de afgelopen weken wel al 2 keer gedroomd dat het een meisje is, het hele sterke voorgevoel begint iets af te zwakken. Binnen 4 weken zullen we het weten! :)
     
  11. jadie

    jadie Bekend lid

    18 aug 2016
    767
    209
    43
    Ik dach bij de eerste een meisje toen na de bevalling het even duurde voordat de ademhaling op gang kwam en ik steeds vroeg hoe doet ze het. Zei mijn man na 5 min het is toch echt een jongetje hoor. Ik reageerde echt van he hoe kan dat nou hahaha als ik daaraan terug denk haha. Maar wat vond ik het mooi een ventje. Nu weten we het weer niet en heb totaal geen voorgevoel en dat laat me denken zal het een meisje zijn? Maar gelijk denk ik dan weer zal wel niet ik zat we de vorige keer ook naast we gaan het zien nog even wachten
     
  12. Pippe

    Pippe Lid

    7 dec 2018
    38
    23
    8
    Vrouw
    Hier heel snel het gevoel dat het een meisje werd en dat word het dus ook echt!
     
  13. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Ik wist bij E. dat het een meisje was, maar ik zette mijn gedachten op een jongen. Schoonzus was zo teleurgesteld bij de 20 weken echo dat het een jongen was (ze is snel bijgedraaid hoor), dat ik dat kost wat kost wilde vermijden. Nu denk ik weet meisje, maar niet voor 100%, mijn afkeer voor choco doet me twijfelen :rolleyes: en een jongetje lijkt me ook heel leuk voor mijn vriend.

    Deze zwangerschap wist ik het ook al met de ovulatie dat het raak was! Heel raar gevoel vond ik, kans op teleurstelling was des te groter..
     
  14. elsie89

    elsie89 Fanatiek lid

    27 sep 2014
    3.580
    1.203
    113
    randstad
    Bij dochter wist ik ik enorm zeker dat het een meisje was. En dat klopte. Bij de 2e voorgevoel een jongen maar wel veel minder stellig dan bij de 1e. Maar het was idd een jongen
     
  15. Flan82

    Flan82 Lid

    13 jan 2019
    95
    45
    18
    Vrouw
    Ja alle drie de keren.

    Ik kon het rijdende de zwangerschap ook merken aan mijn smaak voor kleertjes. Bij ons meisje wilde ik meer kantjes en frutsels dan bij de jongens.
    Zwangerschappen van de jongens waren fijner dan die van onze dame (minder misselijk).
     
  16. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.473
    3.330
    113
    Hier bij de 1e voorgevoel voor een jongen dat klopte.
    Nu geen idee de eerste 12 wkn kon ik afentoe mensen aanvliegen haha zo een gevoel had ik in mij.
    1 iemand zegt een jongen en echt alle andere denken een meisje. Kreeg zelfs gister een cadeautje maar echt meisjesdingen.
    Oja en zoon heeft het bijna altijd over zn baby zusje.

    Ik heb echt geen idee heb gedroomd van een jongen maar leek op een meisje haha het maakt mij ook niks uit van wat het is over een kleine 3 wkn weten we het.
     
  17. Koeks83

    Koeks83 Niet meer actief

    Ja! Tot twee keer toe sterk voorgevoel en twee keer gelijk gehad.
     
  18. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Bij de eerste wist ik het enorm zeker. Het was een meisje. Bleek een jongen te zijn haha :roflmao: bij de tweede dacht ik een jongen, dat klopte. Bij deze zwangerschap wist ik het echt niet, alleen maar dat ik echt enorm verbaast zou zijn als het wel een meisje zou zijn. En ook nu in verwachting van een jongen. :D
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  19. miniVosje

    miniVosje Fanatiek lid

    13 apr 2017
    2.538
    1.685
    113
    Al een paar jaar voordat ik zwanger werd riep ik mijn eerste kind wordt een jongen. En heb gelijk...
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  20. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    Bij de 1e hoopte ik een jongen, maar mijn gevoel zei een meisje. Daar had ik me dus behoorlijk op ingesteld. Éénmaal bij de 20 weken echt bleek het toch een knul, dat was even schakelen.

    Bij deze had ik geen voorgevoel, maar wel weer de hoop op een knul, omdat mijn zoon zóó graag een broertje wilde.
     

Deel Deze Pagina