Klopte jouw voorgevoel geslacht?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ready2loveU, 22 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Bij de oudste had ik gelijk
    Bij deze zwangerschap had ik t fout haha

2. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.015
    3.670
    113

Oja was ook nog zo vertelde mn ma en mn zus los van elkaar dat ik zwanger was en ze zeiden gewoon beide dezelfde meisjesnaam. Mn vriend en ik hebben hooguit 4 meidennamen en die stond er gewoon bij. Terwijl bij ons niemand in de omgeving is met die naam.

3. Niennientje

Niennientje Niet meer actief

Bij beide kinderen niet :roflmao:

4. LadyH88

LadyH88 Bekend lid

12 mei 2015
    800
    274
    63
    Bij de 1e dacht ik een jongetje, en dat istie ooko_O. Deze zwangerschap was ik voor 95% overtuigd van een meisje (echt alles is anders), maar op de echo bleek het zonder twijfel een jongetje! Nog steeds ben ik verbaasd, hoe kon ik er zo naast zitten?!;)

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.256
    6.154
    113
    Grappig he hoe ‘paranormaal’ kinderen soms zijn.
    Mijn gevoel had het alleen de eerste keer juist (van de 4) dus ik ben er niet heel erg goed in.:p
    Maar mijn oudste dochter ging een paar maanden voordat wij aan een derde begonnen ineens kadootjes maken voor haar zusje. ‘En later krijg ik ook nog een broertje, maar eerst een zusje’ zei ze. Ze was toen 4,5.

En ik dacht ja hoor, ik weet niet eens of we voor een derde gaan, vriend moest nog overtuigd worden, dus die vierde komt er sowieso niet. :roflmao::D

esklessebes vindt dit leuk.
  6. Ready2loveU

Ready2loveU Bekend lid

28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Ik heb dus vanaf het begin al het gevoel echt gewoon 98% dat het een jongetje gaat worden. Zei vroeger aaaaltijd dat ik een dochter zou krijgen en zag mezelf ook altijd als moeder met een klein meisje lopen. Maar nu ik zwanger ben voel ik: dit is een jochie. Ben benieuwd. Volgens de chinese kalender wordt het een jongen en volgens de maanstanden (dan kijk je naar de stand van de maan bij verwekking) wordt het ook een jongen haha.

7. Gabija

Gabija Lid

12 mrt 2019
    79
    43
    18
    Bij de 1e wist ik gelijk 100% dat het een jongen was, de dag dat ik achter de zwangerschap kwam... en het klopte ook.

Bij deze zwangerschap (6 weken nu) heb ik geen flauw idee... geen voorgevoel

8. Dikkerdjedap26

7 apr 2017
    44
    13
    8
    2x een heel sterk voorgevoel voor een jongetje en ik had 2x gelijk! :D

9. Piindaa

Piindaa Actief lid

10 jul 2016
    313
    143
    43
    NULL
    NULL
    Bij de eerste sterk gevoel voor meisje. Dat klopte.

Nu... hebben we werkelijk geen idee als ik moet kiezen zou ik weer voor een meisje gaan. Maar dat is niet omdat ik een gevoel heb maar een pure gok.

Onze dochter roept wel vanaf het begin babyzusje. Ben benieuwd.

Morgen einde van de middag weten we het!

10. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Ja, eerste zoontje direct vanaf de daad.
    Tweede zoontje niet direct, tot 15 weken heel erg getwijfeld maar neigde meer naar een meisje. Toen ik 15 weken was geswitched en was ik 100% overtuigd van een tweede zoontje, uiteindelijk bij 20 weken en verlossende antwoord haha.

11. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Nee ik ben daar schijnbaar waardeloos in want ik had het beide keren hartstikke fout :D

12. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij de eerste 2 klopte het, bij de derde zat mijn gevoel er naast. Gevoel was wel sterk, heb echt een dag of 2 moeten schakelen dat ik nog een dochter kreeg in plaats van nog een zoon, want ik was zo overtuigd dat het een jongen was... Heb bij echo ook gevraagd of ze het echt, echt, echt zeker wisten :oops:...

13. Aardbeien

Aardbeien Actief lid

8 apr 2015
    436
    723
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik was er zeker van dat het een meisje zou worden.
    De nacht voor de echo droomde ik dat het een jongen werd en inderdaad, het is een jongen.
    Dag na de echo gedroomd dat ze met de volgende echo zeiden "Gefeliciteerd, het is een meisje!"
    Dus ik ben heel benieuwd over 2 weken :p

hummeltje5 vindt dit leuk.
  14. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.515
    13.803
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Beide keren!
    Al moet ik wel zeggen dat ik bij de laatste even een paar weken toch heb gedacht dat ik een jongen in m'n buik had. Maar sterk gevoel van een meisje kwam toch weer terug.

Bij dochter in 1 van de laatste weken ook gedroomd dat ze haar naam zei (we kwamen er tot dan toe niet uit tussen de favo van m'n man en mijn favo). Toen wist ik helemaal zeker dat m'n voorgevoel klopte.

15. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Ik dacht tot ong 8 weken dat het een jongen was, maar was niet overtuigd. Man dacht zeker weten een meisje. Uiteindelijk dacht ik ook een meisje met volle overtuiging, en we hadden gelijk!

Heel bijzonder, onze families maken bijna geen meisjes. Onze dochter wordt de eerste sinds 1958 aan zijn kant! En aan mijne is ze de eerste weer na mij, voor mij zat er ook een gat van 50 jaar waarin er alleen maar jongens waren geboren. Ze kan mooi verwend worden met alle roze spullen haha

16. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Bij mn 1e wist ik zeker dat t een meisje zou zijn, bij deze dame kwam t gevoel 2 dagen voor de geslachtsbepaling op dat t weer een meisje zou zijn, maar wilde echt bevestiging, en t klopte :)

17. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    Wij hadden enorm het gevoel dat het een meisje was. Mijn moeder heeft zelfs na de geslachtsbepaling nog geroepen het word een meisje kan niet anders haha. Maar het werd echt een jongen

Nu weer het gevoel dat het een meid word maar geloof her niet dus ga uit van een jongen. Nog een paar weken tot we het zullen weten

18. MDvD96

MDvD96 Fanatiek lid

2 dec 2018
    1.006
    1.510
    113
    Vrouw
    Hier vanaf 10 weken er sterk van overtuigd dat we een jongetje krijgen! Ook op de echo vind ik het gewoon een jongetje, in alles. Volgende week de geslachtsbepaling.. Dus dan weten we het echt. ❤️

19. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Klopte

Deel Deze Pagina