Klopte jouw voorgevoel??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sanjor, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dinnetje9

dinnetje9 Nieuw lid

15 mei 2010
    4
    0
    0
    ik wist toen ik zwanger was van mijn dochter bij de 9 weken zeker dat het een meisje was. Bij deze zwangerschap duurde het wat langer en bij de 16 weken zei ik al steeds m'n zoon en hij en keek ik in de winkel alleen naar jongenskleren(niet gekocht hoor) en bij de echo was het raak!!! Een zoon.... Al had ik een meid ook super gevonden hoor

2. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ja hoor het klopte volledig, ik voelde van in het begin dat het een jongentje zou worden en kijk :)

3. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    bij m'n dochter was m'n voorgevoel juist. zei altijd dat het een meisje zou zijn.
    nu had ik weer het gevoel dat het een meisje zou zijn, maar we krijgen een zoon :)

4. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Ik had bij onze eerste zwangerschap steeds het gevoel dat het een jongetje zou gaan worden. Ook omdat iedereen dat zei......
    Ook de chinese kalender en dat rekensommetje wees op een jongen. Pas in de laatste weken had ik af en toe het gevoel dat het ook wel eens een meisje kon zijn. De dag voor de bevalling waren we al in het ziekenhuis (ik werd ingeleid omdat ik al een week gebroken vliezen had) en was er alleen nog een roze ballon te koop. Ik zei nog, zou het een voorteken zijn?? En ja hoor! Het was toch een meisje haha.
    Nu heb ik eigenlijk nog niet echt een voorgevoel. We wachten ook deze keer tot de bevalling al ben ik wel heel benieuwd......

5. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    ik heb een voorgevoel dat het een jongen gaat worden, maar de chinese geslachtkalender zegt een meisje :D

het maakt mij niet uit, maar ben wel super nieuwsgierig, nog ongeveer 2 weekjes en dan weten we het!

6. jessie84

jessie84 Bekend lid

22 jul 2008
    609
    1
    0
    rotterdam
    Hahah wij konden er niet verder vanaf zitten. Wij dachten allebei 100% een meid, maar er zit toch echt een jongentje in mijn buik :)

7. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik dacht dat het een meid zou zijn ( zoals iedereen bij mij in de buurt ) en mijn man wist zeker dat het een jongen zou zijn.

Hij was dus uiteindelijk de enige die het goed had

Mijn voorgevoel was echt fout dus

8. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    wij denken allebei echt een meid. vannacht zelfs over gedroomd. maar het rare is dat we de jongensnaam al 100 % zeker weten maar nog niet uit de meisjesnaam komen.. alsof het niet echt nodig is zeg maar?? heb geen voorkeur maar nou denk ik doe maar een jongen want dan ben ik tenminste zeker over de naam.hihihihi.
    nog ruim 4 weken en dan weten we het zeker.. ben wel heel benieuwd.
    ps: de chinese kalender zegt jongen.

9. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Bij de eerste was ik er van overtuigd dat het een jongen was, niet dus :D en bij de tweede wist ik zeker dat het een meisje werd en dat was dus ook zo. maar ja je hebt 50% kans dat je het goed hebt he ;)

10. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Ik had het ook 2x goed, ben benieuwd deze keer!

11. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    Zelfs al voordat ik zwanger was wistik dat ikeen zoon zou krijgen en ja hoor er is een jongen o p komst

12. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    Hier klopte pendel, chinese kalender en voorgevoel allemaal niet. We dachten beiden dat we een jongetje zouden krijgen. Alleen as de laatste weken van de zwangerschap dacht ik dat het misschien toch ook wel een meisje zou kunnen zijn. En het was een meid!

13. Bij de eerste klopte mijn voorgevoel totaal niet, wel de chinese kalender.
    Nu klopt mijn voorgevoel + de chinese kalender.

14. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Bij de 1e dacht ik echt een meisje, maar het was toch echt een jongen!
    En nu zijn we zwanger van ons 2e wondertje en wederom heeft mijn gevoel het fout!
    Ik weet het geslacht, maar mn gevoel zegt nog steeds het andere geslacht, dus kan niet wachten tot volgende week dan hebben we de 20 weken echo en dan kijken of hun hetzelfde geslacht zeggen.....

15. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik neig nu naar een meisje, maar dat kan ook zijn omdat ik zelf een meisje ben en me dat dus beter voor kan stellen...Komende maandag weten we het! :D

16. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    TOTAAL niet! hahaha! Ik had zo'n sterk voorgevoel (wist zeker) dat het een meisje was en ik heb het altijd goed bij anderen...het is toch echt ene jongetje hahaha!

17. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    mijn man had het beide keren goed, en wist beide keren voor de positieve test al dat het raak was :).
    De chinese kalender klopt hier trouwens ook beide keren.

18. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    zowel men voorgevoel als de chinese kalender volledig fout bij ons

19. mijody

mijody Lid

18 apr 2009
    56
    0
    0
    Jep, twee keer gevoel jongetje, hele zwangerschap gedacht. Na de bevalling, idd 2x een jongetje.

20. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Ik heb heel lang geen voorgevoel gehad. Tot ongeveer 2 weken voor de bevalling. Toen was ik er stellig van overtuigd dat we een jongetje zouden krijgen en dat klopte ook. Overigens gaf de Chinese kalender dat ook aan. Die klopt toch wel erg vaak.

Deel Deze Pagina