Ik moet zeggen dat die chineese kalander wel heel vaak klopt zeg! Toen ik nog niet zwanger was had ik ook echt een voorgevoel dat ik zwanger zou zijn.. En dat klopte ook!! Ben dus echt super benieuwd of mijn voorgevoel nu weer gelijk heeft! Normaal gesproken heeft mijn voorgevoel nooit gelijk Maar in de zwangerschap wel erg vaak
bij mij wel ik teste op een zaterdag avond en hij was posi . ik zeg tegen mij vriend dit word een meid !!! terwijl ik vroeger altijd zei als ik ooit zwanger bent word t eerst een jongen hahahha. maar had echt zo sterk t idee en mijn zus zei t ook . we hadden ook al vrij snel een meiden naam en een jongens naam kwamen we niet uit hahaha we hebben nu een mooi prinsesje en ik meen ook allemaal als ik nog eens zwanger mag raken dat dat ook weer een meid word hahah
Ik had al vanaf het begin van mijn zwangerschap een sterk voorgevoel dat het een jongen zou worden, en volgens de Chinese kalender zou het ook een jongen worden, bij 20 weken echo was ook gezegd een jongen, en 27 april ben ik bevallen van een mooie jongen! dus mijn gevoel had het goed.!
Vanaf de eerste minuut dat ik wist dat ik zwanger was wist ik dat het een jongen was. Ik dacht het niet, ik WIST het. Chinese kalender zei meisje Alle bakerpraatjes zeiden meisje Bijna iedereen om me heen zei meisje Bevalling: JONGEN!! Hoeraaaaa!
Bij de eerste wist ik voor de positieve test al dat ik zwanger was en wist ik heel zeker dat het een meisje was. De chinese kalender klopte ook. Bij deze wist ik ook weer dat ik zwanger was, duurde alleen even voordat ik het echt geloofde. Maar wat geslacht betreft, twijfel ik erg. In het begin zei m`n gevoel een meisje, daarna heel sterk een jongen. Nu de eerste echo`s gehad en gevoel neigt toch weer naar een meisje. Volgens chinese kalender krijgen we een jongen. 5 juni hebben we een geslachtsbepaling, dan weten we het!
Bij de eerste had ik een sterk gevoel dat het een meisje zou zijn; en dit klopte. Toen ze me vertelde dat het een meisje was; dacht ik; dat wist ik wel. Toen ik zwanger was van de 2e vond ik mezelf een meidenmoeder, maar mijn gevoel zei; Het is een jongen. Dit ging zo contra tegen mijn verstand in. Paniek ook; want we waren het eens over een meisjesnaam, maar niet over de jongensnaam. Uiteindelijk hebben we erover getost...en ik "verloor". Groot verdriet; want....ik wist; het is een jongen, ook al ben ik een "meisjesmama". En; ja hoor; EEN JONGEN. De ultieme liefdesdaad van mijn man; toen ze vroegen; en..hoe gaat hij heten; zei mijn man de naam die ik zo mooi vond; (Stan) ...zucht... -overigens ben ik er inmiddels wel achter; dat ik ook een jongensmama ben hoor!-
Hier had manlief het goed, die dacht vanaf het begin al een meisje. Ik had totaal geen idee, en dacht een paar weken terug, misschien een jongen. Maar nee hoor, tis een meisje!
Eerst had ik totaal geen idee.Vanaf een week of 15 kreeg ik een sterk gevoel dat het een jongen zou zijn,nou ja gevoel,ik wist het gewoon! En ja hoor tijdens de 20 wkn echo een jongen! (nu nog bevallen maar ga er vanuit dat het een jongen blijft hihi)
Bij Keano zei ik al lang voor ik zwanger was dat het een jongen ging zijn. Toen ik dan eindelijk zwanger was zei ik van in't begin da't zeker een jongen was en inderdaad een flinke jongen!! Nu ben ik weer zwanger en hoewel ik totaal geen voorkeur heb qua geslacht zegt mijn gevoel nu echt een meisje... maar af en toe schiet er nog eens door dat't mss toch een jongen zou zijn. De meisjesnaam en de jongensnaam vonden we beide moeilijk maar uiteindelijk hebben we elk een naam gekozen. Mijn man voor een meisje en ik voor een jongen. We vinden ze allebei heel mooi, maar de meisjesnaam lag wel sneller vast... Hopelijk weten we 28 mei (16 weken echo) wat't word. Dan kom ik wel even zeggen of mijn gevoel nu ook klopte.
Wij dachten juist dat we een meisje kregen.. en met de 15 weken inwendige echo bleek het toch echt een jongetje te zijn.. maar ja wie weet heeft de gynaecoloog het wel verkeerd gezien en is het toch een meisje, 8 juni hebben we de 20 weken echo
Vanaf het begin 100% zeker geweten dat het een jongen zou zijn en dat bleek ook te kloppen! Maar ja, je hebt altijd 50% kans dat je het goed hebt he
bij mijn 2 meiden wist ik het heel zeker dat het meiden zouden zijn. nu de derde keer zit ik niet echt met dat meisjesgevoel, dus wie weet.
Misschien een idee om er nog een poll bij te voelen of de chinese kalender klopte of niet Ben benieuwd wat er uit komt
Absoluut niet. Ik wist zeker dat het een meisje zou worden, maar het bleek toch echt een jochie te zijn!
ja het klopte zeker. vanaf het begin zei ik al; het is een jongen. iedereen om me heen zei dat het een meisje is. ik heb net een echo gehad. ze zei gelijk al; duidelijk een jongen
Hier klopte én het gevoel, én de Chinese kalender, en dat gekke optel/aftrek sommetje dat ik op heb gelezen...dus tja nu de echo het echt heeft bevestigd...