Nu al leven voelen? (11 +1 weken zwanger)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 8 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi meiden,

Sinds een aantal dagen voel ik steeds schuin linksboven m'n schaambot, een soort 'plopje'. Dacht eerst m'n darmen, maar voel het steeds op dezelfde plek. Net of er een luchtbelletje knapt, zeg maar.
    Zou ik nu al leven kunnen voelen, of kan dit niet en is dit wat anders? :)

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Oh das wel heel rap met 11 weken.
    Ik voelde de mijne pas met 21 weken...

Maar het kan wel denk ik.

3. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik ons dochtertje ook rond de 12/13 weken. Weet ook niet of het wat anders is hoor, maar dacht; zou het zo kunnen zijn of kan dit helemaal nog niet nu?

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    bij * voelde ik ook al leven met 12 weken dus misschien kan het wel! Ben je al vast gezet op je uitgerekende datum? Dus misschien ben je wel verder?

5. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hmm ik weet niet of het kan, ik ga straks voor echo en dan ga ik het zeker eens vragen

ik ben nu iets verder dan 13 weken (banner klopt niet helemaal); en ik denk ook af en toe (gisterenavond bijvoorbeeld!) iets te voelen... ben benieuwd of het kan!?

Menno voelde ik helaas amper, want placenta lag niet goed daarvoor (placenta lag tussen hem en mijn buik zal ik maar zeggen), en laatst zei gyn dat dit keer mijn placenta meer naar achteren ligt ;)

6. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    hoi meiden

daarnet 3d echo gehad en natuurlijk gevraagd of het kon dat ik beebje nu al voel... en ja hoor! ze zegt dat als alle 'elementen' goed zijn dan kan je het soms al zo heel vroeg voelen, dus bijvoorbeeld placenta ligt goed, heel bewegelijk kindje, ...

oh ja en ondertussen weet ik dat we een tweede jongen krijgen :D

7. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Voelde het in deze zwangerschap ook rond de 13 weken denk ik... mede omdat ik het herkende van de eerste zwangerschap!
    Toen voelde ik het ook al redelijk vroeg, maar herkende het dus niet. Achteraf gezien kon ik zeggen dat het inderdaad een paar weken eerder was!

Heb nu ook een placenta op de voorwand van de baarmoeder, daarom verbaasde ik me er over dat ik hem/haar al zo vroeg goed voelde!
    Geniet er maar lekker van, vond het in de eerste zwangerschap ook zo'n heerlijk gevoel...

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent

Hoe kan je dat al weten met 13 weken???? :$:D

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    kan prima!

ons dochtertje voelde ik rond 13 weken idd als bubbeltjes
    ons zoontje met 10/11 wk fladderend gevoel

en nu met precies 12 weken met zekerheid dacht al even maar twijfelde
    snachts een plop en gewurm kon niet missen! gister nacht een flinke plop dusdanig da ik schrok, wat een kracht al en vandaag stuiterd de kleine al de hele dag door

de een is gevoeliger dan de ander, bij iedereen groeit en staat baarmoeder anders ect

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :D lekker van genieten

11. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Leuke 3d echo gehad, beentjes mooi open!!! Ben nu 13 weken en 4 dagen ;)

Deel Deze Pagina