Hoi meiden, Sinds een aantal dagen voel ik steeds schuin linksboven m'n schaambot, een soort 'plopje'. Dacht eerst m'n darmen, maar voel het steeds op dezelfde plek. Net of er een luchtbelletje knapt, zeg maar. Zou ik nu al leven kunnen voelen, of kan dit niet en is dit wat anders?
Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik ons dochtertje ook rond de 12/13 weken. Weet ook niet of het wat anders is hoor, maar dacht; zou het zo kunnen zijn of kan dit helemaal nog niet nu?
bij * voelde ik ook al leven met 12 weken dus misschien kan het wel! Ben je al vast gezet op je uitgerekende datum? Dus misschien ben je wel verder?
hmm ik weet niet of het kan, ik ga straks voor echo en dan ga ik het zeker eens vragen ik ben nu iets verder dan 13 weken (banner klopt niet helemaal); en ik denk ook af en toe (gisterenavond bijvoorbeeld!) iets te voelen... ben benieuwd of het kan!? Menno voelde ik helaas amper, want placenta lag niet goed daarvoor (placenta lag tussen hem en mijn buik zal ik maar zeggen), en laatst zei gyn dat dit keer mijn placenta meer naar achteren ligt
hoi meiden daarnet 3d echo gehad en natuurlijk gevraagd of het kon dat ik beebje nu al voel... en ja hoor! ze zegt dat als alle 'elementen' goed zijn dan kan je het soms al zo heel vroeg voelen, dus bijvoorbeeld placenta ligt goed, heel bewegelijk kindje, ... oh ja en ondertussen weet ik dat we een tweede jongen krijgen
Voelde het in deze zwangerschap ook rond de 13 weken denk ik... mede omdat ik het herkende van de eerste zwangerschap! Toen voelde ik het ook al redelijk vroeg, maar herkende het dus niet. Achteraf gezien kon ik zeggen dat het inderdaad een paar weken eerder was! Heb nu ook een placenta op de voorwand van de baarmoeder, daarom verbaasde ik me er over dat ik hem/haar al zo vroeg goed voelde! Geniet er maar lekker van, vond het in de eerste zwangerschap ook zo'n heerlijk gevoel...
kan prima! ons dochtertje voelde ik rond 13 weken idd als bubbeltjes ons zoontje met 10/11 wk fladderend gevoel en nu met precies 12 weken met zekerheid dacht al even maar twijfelde snachts een plop en gewurm kon niet missen! gister nacht een flinke plop dusdanig da ik schrok, wat een kracht al en vandaag stuiterd de kleine al de hele dag door de een is gevoeliger dan de ander, bij iedereen groeit en staat baarmoeder anders ect