ik zei gelijk ik krijg een jongen en loop de 40 weken niet uit en 9 dagen eerder werdt mijn zoon geboren ik had dus gelijk.
ik wist zeker dat lars een jongen was, maar wilde het niet weten. en dat hij niet te vroeg zou komen. klopte beide.
Heel herkenbaar! Toen ik de voorlaatste menstruatie bijna 1 week over tijd, vroeg mn vriend of ik beter de test zou gaan doen. Ik zei dat ik het niet nodig vond want ik voelde niets. Twee dagen later werd ik ongesteld, maar bij de volgende menstruatie was ik 1 dag over tijd. Ik zei tegen hem dat ik de test graag wilde kopen. Hij zei:"waarom nu ineens wel?". Ik had zoiets gevoel dat ik het moest doen. Ja hoor, de test luidde dat ik zwanger ben!
De eerste keer dat ik zwanger was wist ik dat het niet goed zat en toen kreeg ik ook een miskraam en toen ik voor de tweede keer zwanger raakte wist ik direct dat ik zwanger was en dat het een jongen zou worden ik droomde in week 11 dat ik een bloeding zou krijgen en dacht dus dat ik weer een miskraam zou krijgen maar in week 12 kreeg ik een bloeding, dat was een heamatoom, een grote bloeduitstorting binnen in de baarmoeder, maar gelukkig is alles goed gekomen.
ik heb mijn hele zwangerschap het gevoel gehad dat ik een jochie zal krijgen tot 2 weken voor mijn bevalling toen kreeg ik zo sterk het gevoel dat het een meisje zal zijn. ook had ik het gevoel dat ik eerder zou bevallen dat was maar een week eerder haha en jahoor van een meisje.
Ik had ook sterk het gevoel dat er iets zou zijn aan het eind van mijn zwangerschap , en dacht ook niet dat ik het uit zou lopen , ook had ik al heel vroeg in mn zwangerschap het gevoel dat het opgeruimd en zo moest zijn ... ik ben 3 weken te vroeg bevallen en ik had beginnende zwangerschapsvergiftiging en moest dus ook bedrust houden ... dus mijn gevoel klopte wel ..
Mijn voorgevoel is vaak niet super. Ik dacht dat het een meisje zou worden, maar ik heb toch echt een manneke. Verder had ik helemaal niet het idee zwanger te zijn, maar dat kwam ook omdat ik wel bruin verlies had en op mijn NOD had ik negatief getest. Pas 4 dagen later had ik een positieve test.... Wel had ik de week voordat ik uitgerekend was extra veel boodschappen gehaald. Geen idee waarom ik zoveel had gehaald, maar het kwam achteraf wel heel goed uit..... Want mijn ventje kwam ruim een week te vroeg en er was dus genoeg in huis voor de visite etc!
Ik had het gevoel dat de baby eerder geboren zou worden, niet dus, op precies 42 weken. Wel heb ik altijd het gevoel gehad dat het een jongetje zou zijn, dat klopt dus wel. Mijn man heeft altijd gezegd dat de baby in het ziekenhuis met een keizersnee geboren zou worden. Ik dacht van niet, maar hij heeft hierin een goed gevoel gehad.
Ik had vanaf het moment dat ik zwanger was een voorgevoel dat het geen natuurlijke bevalling zou worden maar een keizersnede. En ja hoor....met 30 weken kregen we te horen dat ze in een stuit lag en ik heel weinig vruchtwater had (zou dus ook niet meer draaien hierdoor) en dat een natuurlijke bevalling niet mogelijk zou zijn. Met 38 wkn is ons meisje via een keizersnede ter wereld gekomen.
Ik had het gevoel dat we een meisje zouden krijgen, maar heb een heerlijk ventje. Ik heb een hele makelijke zwangerschap gehad en had dan ook het gevoel dat ik een moeilijke bevalling zou krijgen. Dat is uitgekomen, ik heb er tussen de 60 en 70 uur over gedaan.
Is niet echt een gevoel maar heb wel altijd zoiets gehad van 'ik natuurlijk bevallen, kan mij daar helemaal niks bij voorstellen'. toen ik hoorde dat Jaime in stuit lag (week 30) dacht ik gelijk al oh die gaat niet draaien. De vk dacht meerdere keren daarna dat ze was gedraaid, maar ik zei keer op keer nee omdat ik gewoon overtuigd was van het feit dat ze zo zou blijven liggen...en ja. Uiteindelijk met een ksgeboren.
Ik had heel sterk het gevoel dat Thyron te vroeg zou komen, ik had van te voren ook een paar topics geplaatst dat ik het gevoel had dat hij te vroeg geboren zou worden. Echt raar eingelijk.
Ik was er van het begin van mijn zwangerschap zeker van dat we een jongetje zouden krijgen en een dag voordat we erachter kwamen wat het zou worden zei ik tegen mijn vriend dat het een meisje zou worden! En dat was ook zo. En ik heb heel vaak gezegt dat ik mijn zwangerschap niet helemaal zou uitdragen en ze is met 38 weken geboren.
Mijn gevoel was een meissje, al vanaf het begin eigenlijk, en dat was ook zo Ik had het gevoel dat ons hummeltje te laat geboren zou worden, maar niet pas na 42 weken en 2 dagen Blijkbaar zorgde mijn lichaam super goed voor haar Groetjes Diana