Klopte jullie voorgevoel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nneah, 16 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb altijd heel sterk het gevoel gehad dat we twee meiden zouden krijgen, al voordat ik zwanger was. Tijdens de zwangerschap bleef dat gevoel. Even aan het wankelen gebracht door een opmerking van een co-assistent tijdens een echo en later door de hoogte van de hartslag aan het CTG-apparaat. Maar mijn voorgevoel bleef dat het een meid was. En dat bleek zo te zijn.

Helaas moet het noodgedwongen bij één kind blijven. Ik heb wel met 11 weken een missed abortion gehad, met eerst een perfecte echo op 8 weken. Mijn gevoel zegt dat dat ook een meisje is geweest. Maar helaas zullen we daar nooit achter komen.

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik voelde dat het een jongen was en hij in mei kwam (13 juni uitgerekend ) en heb een jongen geboren op 31 mei.
    Nu weer zwanger en ik denk weer een jongen.

3. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Mijn voorgevoel klopte niet :D super veel mensen dachten een meisje maar het is een jongen

4. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ja bij alle vier vanaf het moment dat ik zwanger was. Jongen meisje jongen en nu weer een meisje :D

5. Simone444

Simone444 Actief lid

5 dec 2013
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik dacht 17 weken zeker te weten een jongen. Maar bij echo bleek toch echt een meisje :) Super leuk kwam als een surprise!! :)

6. Fiora

Fiora Bekend lid

28 jun 2011
    932
    0
    0
    Ons voorgevoel bij de eerste was heel sterk, we wisten bijna zeker dat het een jongen was en dat bleek bij de geboorte niet te kloppen :)
    Nu bij de tweede hoopte ik op een meisje maar had ik niet echt een voorgevoel maar het bleek ook een meisje.

7. sennavt

sennavt Actief lid

18 feb 2015
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de oudste klopte ons voorgevoel niet. Man en ik dachten beiden dat het een jongetje zou worden maar het is een meisje geworden.

Bij de jongste dachten we wederom een jongen te krijgen en dit keer klopte het wel.

8. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Mijn voorgevoel klopte helemaal niet :p. Was ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn, maar het is ondertussen al drie keer bevestigd dat het echt een meisje is :D. Heb overigens wel altijd gedacht dat mijn eerste kind een meisje zou zijn, maar ja dat kwam denk ik meer omdat mijn moeder en mijn oma ook eerst een meid kregen. Ach ja je hebt altijd 50% kans om het goed te hebben ;).

9. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Ik had vanaf het begin het gevoel dat het een jongen was en dat klopte ook! Was niet te missen bij de geslachtsbepaling ;)

10. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Ik twijfelde, wilde graag een meisje.. Roze strikjes blbl, maar dacht aan de andere kant dat ik een jongen zou krijgen. Had dat ooit is gedroomd (voor ik zwanger werd)
    Vriendlief zei vanaf dag 1 "het word een meisje" en hij heeft het goed gehad :) ook mijn moeder dacht het al vanaf het begin. Alleen ik wilde me nergens op focussen

11. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Vanaf week 10 wist ik zeker dat het een meisje zou zijn.
    Iedereen om mij heen, werkelijk iedereen riep een jongen. Zelfs vl zei jongen. Met 14 weken echo gehad en het was een meid.
    Met 20 weken bevestigd en vorige week (34 weken) nogmaals bevestigd.

Ik zou erg raar staan te kijken als het straks toch een jongetje blijkt haha!

12. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Haha zoveel verschillende verhalen! Leuk is dat zeg :) ik zou een poll moeten maken om te weten te komen of mensen het nou vaker juist hebben of net niet of 50/50

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik dacht bij m'n oudste een jongetje en was een meid! En nu dacht ik in eerste instantie weer een jongetje en wederom krijgen we een meisje:D

14. Missladybug

Missladybug Niet meer actief

Nee klopte niet. Ik wist zeker dat ik een jongen zou krijgen!

15. Bloesempje

Bloesempje Fanatiek lid

29 nov 2010
    1.228
    1
    38
    Bij de 1e dacht ik een meisje maar dat was fout, nu dacht ik weer een meisje en nu klopt het wel.
    Het gekke was dat we bij de 1e gelijk wisten welke jongensnaam we wilden en nooit getwijfeld terwijl ik de meisjesnaam al snel niet meer zo leuk vond. Nu was dat precies andersom, dus dat zei wel wat in ons geval! ;)

16. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Beide keren klopte het!
    Ik had echt een heel sterk gevoel..
    Had ook echt heel raar staan kijken als het niet zo was geweest. Bij onze dochter wisten we het vanaf de 20 weken echo.
    Bij onze zoon pas bij de geboorte.

Ook 2 totaal verschillende zwangerschappen, al zegt dat niet zoveel natuurlijk..

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Bij mijn zoontje en dochtertje klopte het wel, dit keer niet. Maar ik eb nog wel mijn twijfels. Vandaag op controle geweest en nog een keer naar het geslacht gekeken en dit keer zag ik niets uitsteken.. En normaal gezien is het een jongetjee.. Mijn voorgevoel zegt nog steeds een meisje!

18. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Mijn voorgevoel klopte ook. We krijgen een jongen en een meisje :).

19. Samba

Samba Bekend lid

5 dec 2009
    659
    0
    0
    Bij mijn eerstse twee wel een goed voorgevoel... Nooit geen twijfel gehad. Bij deze zwangerschap had ik ook een onwijs voorgevoel. Ik wist het 120% zeker... Ik dacht dus een jongen.. Maar zien mijn onderschrift:)

20. Samster

Samster Actief lid

28 okt 2014
    148
    0
    16
    Ik was er heilig van overtuigd dat het een meisje zou zijn, maar er zit toch echt wat extra's tussen zijn benen😇

Deel Deze Pagina