tot de geboorte had ik een beetje gevoel dat het een knulletje is maar kwam toch echt een meisje uit haha nu heel erg sterk het gevoel dat het een meisje is. ben benieuwd!
Ja overduidelijk! Had direct het idee dat het een jongen zou zijn. Ik heb nog gezegd tegen mensen dat ik het heel raar zou vinden als ze bij de echo zouden zeiden dat het een meisje zou zijn. Maar nee hoor overduidelijk een jongen!
ik was er heilig van overtuigt dat het een meisje was en was dan ook mega verbaasd toen er toch een piemeltje in beeld verscheen
Beide keren klopte mijn gevoel Nu even afwachten al ben ik er heilig van overtuigd dat er een meisje in mijn buik groeit. Zal het heel "vreemd" als ze straks zeggen een jongen. Daardoor echt niet minder welkom maar puur een gevoel
Wat leuk om te lezen allemaal! Dit is mijn eerste dus ik heb nog geen vergelijking maar mijn gevoel is sterk voor eenjongetje, ml denkt meisje. Ik kreeg van de week ineens het gevoel dat het er wel eens 2 kunnen zijn, een jongen en een meisje. De eerste echo komt er nog aan, 15 mei kan ik (hopelijk) vertellen of het er 1 of 2 zijn! Verder maakt het mij niets uit als het hartje/de hartjes maar kloppen en ze gezond geboren worden rond december! Maar man man man wat ben ik nu al nieuwsgierig! En dan moet ik nog zo lang wachten hahaha
Bij de eerste was ik er al vroeg van overtuigd dat het een meid was en ik had gelijk. Bij deze zwangerschap was de wens graag een jongen omdat ik al een meid had. Mijn gevoel zei dat het een jongen was maar dat was ook meer een wens dan het bekende onderbuik gevoel 😊
Ik heb altijd geroepen, volgens mij krijg ik alleen maar jongens! Nu ik echt zwanger ben heb ik vanaf het begin al heel sterk het gevoel dat het een meisje is! Helaas nog even een aantal weken wachten voor we daar achter kunnen komen! Ik ben heeeeeel nieuwsgierig en zou denk ik bijna teleurgesteld zijn als ik het fout het, niet omdat ik niet graag een jongen wil, maar gewoon om gelijk te hebben haha. Ik vinden een jongen en een meisje net zo leuk en zou beide graag willen dus wat als eerste komt maakt me ook niet echt uit! Maar toch stiekem wil ik mijn gelijk hahah
Bij mijn oudste zat mijn voorgevoel goed,een meisje. De tweede zat ik er naast,ik dacht echt een jongen en dat dachten ze op de echo ook maar het is echt een meisje haha (ze zagen het op de echo bij 16 weken dat het een piemeltje had,later bleek het gewoon iets van navelstreng te zijn haha) 3e zwangerschap was ik weer overtuigd dat het een jongen zou zijn,maar ook hier zat ik er weer naast want ze is een vrolijke dreumes van 1,5 jaar,Meisje dus Toen we de 20 weken echo kregen bij deze zwangerschap wist ik het zeker!!! Na 3 meisjes kan het niet anders dan dit kindje echt een jongen was. Echo ding werd op mijn buik gezet en geslacht kwam meteen volop in beeld whaha. Maar geen piemeltje! Nog een meisje! Mijn voorgevoel heeft er 1x goed bijgezeten maar de andere keren er flink naast dus! En na dit kindje gaat de knip er in bij mijn man dus we hebben dadelijk 4 meiden in huis
Eerste dacht ik jongen, manlief ging voor een meid. Dit bleek een jongetje te zijn. Tweede dacht ik weer een jongetje, man ging opnieuw voor een meid. Bij 16 weken een pretecho laten maken en het zou een meisje worden. Maar voor mijn gevoel was het toch een jongen. Ook niets roze gekocht. Tot bij de 20 weken echo mijn man al meteen een verbaasd gezicht trok (hij werkt met echo, dus ziet dat soort dingen gewoon veel beter dan ikzelf) en de gynaecoloog ons vertelde dat we ons geld terug moesten vragen, want het werd een jongen! Nu net weer zwanger en ik blijf dit keer aan een meisje denken. Zou manlief erg leuk vinden. Maar dat moeten we afwachten. Voordat mensen ongerust worden, mijn man had misschien wel een voorkeur maar zodra hij hoorde dat het jongetjes waren was hij altijd dol gelukkig. En ook voor dit kindje, het maakt ons niet uit.
Nee dacht echt zelf een jongen, tot ik droomde dat t een meisje was.. Ik werd toen wakker nee dat klopt niet hoor, thja wat bleek mijn onderbewuste had gelijk bij de 20 wkn echo. Nu ik heb nog geen idee, ik trek heel licht naar een meisje, maar kan volgende week anders zijn
Bij Aiden wist ik het eigenlijk niet. Geslacht wilden we pas weten bij de geboorte. Maar mijn gevoel gaf ook geen duidelijkheid. Pas de avond voor de geplande keizersnee zei ik tegen mijn vriend: "volgens mij is het een jongetje!" Ja dus! Bij Finley wist ik 100% zeker dat het een meisje was. Zelfs na de 20 weken-echo toen ze het geslacht zei, twijfelde ik nog. Het kwam niet overeen met wat mijn gevoel zei. Rond de 30 weken nogmaals een echo. Toch echt een jongetje. En toen geloofde ik het pas echt.
Yup zodra ik de positieve test in mijn handen had 'wist' ik het bij alledrie en het klopte Maar bij anderen zit ik consequent fout
Bij onze 1e zei ik gelijk 'dit is een meid'. Bleek ook zo te zijn. Met deze zwangerschap had ik weer sterk het gevoel dat het 2 meiden waren. Maar ik gunde man ook graag een zoon Bij 16 weken echo, waar ook de beide oma's aanwezig waren. Was het bij de 1 gelijk duidelijk, meid. En bij de andere moest hij even naar 4d om het zeker te weten, en dat was ook een meid.
Ik dacht dat het een meisje was. Vandaag is toch echt gebleken dat het 100% zeker een jongetje is haha ik had het dus helemaal mis! maar ook hardstikke leuk hoor
Nr 1 dacht ik jongen, bleek te kloppen. Nr 2 dacht ik meisje, bleek te kloppen. Nr 3 dacht ik jongen, maar dat was ze dus niet... Was een heel vreemd gevoel na 20-wkn echo. Hoewel het me echt niet uitmaakte, moest ik wel erg wennen aan het idee van een 2e meisje. Heeft ook 2 dagen geduurd voordat ik echt een blij gevoel erbij had.
Hier beetje zelfde verhaal als van Kache. Bij de eerste wist ik zeker dat het een jongen was en dat bleek te kloppen bij de 20 weken echo. Bij de tweede dacht ik een meisje, maar was niet heel stellig en dat bleek ook te kloppen, bij de pretecho met 17 weken. Nu bij deze derde dacht ik weer een jongen, en moest echt een paar dagen schakelen nadat we wisten dat ze echt een meisje is. Even leuk, maar gewoon niet verwacht. En wel jammer van de leuke jongensnaam die we hadden