Helder rood bloed verloren!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hoi!

Zojuist dacht ik, ik voel iets lopen.. is het helder rood bloed! Meteen de VK gebeld en mag morgen terecht voor een echo. Ik heb echt het gevoel dat het niet goed zit. Wie heeft wel positieve verhalen..?

Ik kan wel janken en zit ook nog op kantoor!

2. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meid,

Probeer positief te blijven, ik heb een week lang helder rode bloed verloren en mijn beide echo's waren goed! En je ziet dat het nog steeds goed gaat. Natuurlijk heb je 50% kans op beide gevallen.. hoop dat het snel morgen is en je te horen krijgt dat alles wel goed is.

3. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    och lieverd, wat een klote gevoel..maar maak je niet al tegek he..toen ik zwanger was van Meagan kreeg ik met 6 weken ook een bloeding ....is allemaal goed gekomen...
    Je baarmoedermond raakt ook goed doorbloed..dus hopelijk een gesprongen adertje..hoop dat het goed zit..hele dikke knuffel !!

4. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Thnx meiden.. ! Hoe zag het bloeden er bij jullie uit? Ik keek in de wc en dit was donkerrood met wat spikkeltjes.. zojuist weer naar de wc geweest en nu alleen bij het afvegen helder roodbloed met slijm? Geen buikpijn, maar erge rugpijn!

5. Enise

Enise Fanatiek lid

4 jan 2007
    3.996
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn bloed was echt helemaal helder, verder niks bijzonders. Dus geen spikkeltjes of slijm etc..

Hoop dat je klachten niet erger worden, want zelf had ik geen buik en rugpijn.

6. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik ben echt zo bang nu.. Vanochtend nog wel getempt en de temperatuur was hoog (37.0), dus of dat nog iets uitmaakt weet ik niet...

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik heb anderhalve week lang helderrood bloedverlies gehad.
    ook met stolsel en de hele mikmak.
    maar kijk maar eens naar mijn banner,
    alles is uiteindelijk goed gekomen :)

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik hoop het zo! Morgen dus een echo, hoop dat alles gewoon goed zit.. heb ook geen stolsels nu, meer gewoon ongesteldheid bloeding.. ook geen buikpijn, maar lage rugpijn..

9. saraatje

saraatje Actief lid

14 apr 2009
    105
    0
    0
    Hey,

Wat naar zeg,ik hoop voor je dat alles goed is!
    Ben je inmiddels al naar de echo geweest?

liefs en knuff saraatje

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje meid
    kan me je angst heel goed voorstellen
    hoop echt dat het vals alarm is en je morgen een goede echo krijgt.
    heel veel sterkte met wachten!

11. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Jeetje wat rot! Probeer jezelf niet al te gek te maken! Hoewel dat natuurlijk makkelijker gezegd is dan gedaan. Ik verloor bij mijn eerste zwangerschap ook bloed.. Maar toen ging dat dus gepaard met ongesteldheidskrampen en stolsels.. Ik was 5 weken zwanger en had de week daarvoor nog hoge koorts gehad door een virus. (NORO) De volgende dag werden de krampen heel hevig (weeën) en toen was het eruit. Niet echt een verhaal waar je op zit te wachten.. maar als je geen hevige krampen hebt zou ik me niet al te veel zorgen maken:) Ik was trouwens 2 weken later weer zwanger en zit nu op 21 weken;)

12. bapsie

bapsie Niet meer actief

hopelijk is alles goed! sterkte!

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb nu ook echte buikkrampen - voelt gewoon echt als een wee ofzo.. Zoals wat ik had bij de bevalling van mijn dochter, maar dan minder erg. Volgens mij is dit een heel slecht teken en daarnaast verlies ook enorm veel bloed nog steeds...

Ben bang dat ik me weer kan aansluiten bij de Zwanger Worden groep.. :(

14. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Oh ja, mocht je iets verliezen, hoe ziet dat er uit dan?

15. machsdoch

machsdoch Actief lid

8 jan 2009
    485
    0
    0
    Bij mij zag het eruit als de nageboorte van mijn kat. Ok.. dit klinkt vast heel vreemd.. Maar ik was bij de geboorte van mijn kat, en de nageboorte (de placenta dus) zag er precies zo uit! Dus een soort rozig, bloederig stukje..
    Ik hoop dat het toch in orde blijkt te zijn voor je!! En als het niet zo is.. Ik gebruikte de weken daarna ovulatietesten om te kijken wanneer mijn eisprong was. Als je net een miskraam hebt gehad ben je vaak vruchtbaarder omdat de baarmoederwand zachter is. Werkte bij mij perfect!
    Sterkte!

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb geen ervaring, maar duim voor je dat je morgen een geruststellende echo hebt!!

17. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Machsdoch, welke ovutesten gebruikte jij toen?

18. appelthee

appelthee Niet meer actief

hey hoi ,

ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee, maar hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid!!!
    anders bel je nog een keer misschien kun je dadelijk al terecht!!!

19. Catheleine

Catheleine Bekend lid

9 feb 2007
    522
    1
    0
    Zorgcoordinator
    Brabant
    Ik wil je heel veel sterkte wensen, je zult het nodig hebben alleen al om geduld te hebben tot morgen...

Ik verlies wel al 5 weken bloed, maar heb geen buikkrampen gehad... Wel zeurende buikpijn.

Liefs Catheleine

20. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb in het begin van mijn zwangerschap, zo rond 7 weken ook veel bloed verloren en een stolsel. Dacht dat ik een miskraam had, maar een week later, bij de echo bleek er nog een vruchtje te zitten... Later bleek het nog eens een tweeling te zijn!

Ik wil je heel veel succes wensen en sterkte. Het hoeft echt niet meteen mis te zijn hoor!

Deel Deze Pagina