Bij de oudste was ik er van overtuigd dat ze op 14 februari geboren zou worden (ik was de 17e uitgerekend). Maar dat werd een week later. Bij de jongste dacht ik ook met 40+4 te bevallen. Tijdens de ek-wedstrijd Nederland-Duitsland (2012). Ik beviel wel tijdens een ek-wedstrijd van Nederland. Maar dan die tegen Denemarken, een paar dagen eerder..
Bij de eerste dacht ik overtijd te gaan lopen. Dit was zeer waarschijnlijk ook wel gebeurd maar ik ben ingeleid vw hoge bloeddruk en bevallen op 39,5 weken. Bij de tweede had ik het gevoel dat hij wat eerder zou komen. De avond ervoor heb ik heerlijk in bad gelegen en gezegd dat hij wel mocht komen als hij wilde en inderdaad, de volgende dag is hij geboren met precies 39 weken. Bij deze heb ik steeds gezegd dat ze langer blijft zitten, ook ondanks een ctg met 34 weken vw regelmatige harde buiken en sindsdien nog steeds veel harde buiken ed. Ik zeg de hele tijd; let op, spanning bij 34 weken dat ze te vroeg komt en dan komt ze uiteindelijk "te laat" Ik ben benieuwd wat het gaat worden
Ik had het gevoel dat hij zo rond 37-38 weken zou komen net als vriendlief en mn mams. Ik ben uiteindelijk ingeleid met 41+2. Zelfs strippen lokte hem niet uit zn warme nestje
Hihi grappig! Ik had ook een voorgevoel dat ik de 40 weken niet ging halen.. Mijn gevoel zei tussen de 37 en 39 wkn.. Met 38.3 ingeleid wegens klachten die het zknhuis niet kon plaatsen en een omhoog kruipende bloeddruk Dus niet spontaan helaas, maar mijn gevoel klopte toch ergens
Hier klopte het niet! Dacht beide keren ruim over tijd te gaan omdat ik me nog zo fit voelde en het zwanger zijn nog lang niet zat was Niets was minder waar, de 1e kwam met 38 wkn precies en de 2e kwam met 37+5.
ik had wel verwacht dat mn zoontje rond de 38 weken wel zou komen...dit werd 41+1 Helaas is het wel een bevalling geworden waar ik zo bang voor was...denk ook een soort voorgevoel, dit is wel uitgekomen dus. (spoed ks met algehele narcose)
Hier klopte mijn gevoel wel! Ik was op 9 maart uitgerekend, maar heb van begin af aan gezegd dat ik die datum niet zou gaan halen. Dacht zelf aan 4, 5 of 6 maart. Op 3 maart 's ochtends de slijmprop verloren en langzaam maar zeker werden de krampen weeën, die van onregelmatig, regelmatig werden. Uiteindelijk is onze dochter om 3.33u geboren, op 4 maart
mijn geoel was 3 jaar geleden ook juist, ik wist heel zeker dat ik niet op de uitgerekende datum zou bevallen al zei ik dat meer als grapje. Ik was uitgerekend op de verjaardag van mijn partner (30 jan) En ik riep dat mijn partner dat wel zou willen (die viert zijn verjaardag liever niet) maar die kleine zou zijn dag niet willen delen. Mijn voorspelling was zo ver mogelijk na 3 februari want dat was de dag dat de nieuwe Chinese horoscoop in zou gaan (het jaar van het konijn en laat dat nou net het huisdier van onze keuze zijn en ook de Chinese horoscoop van mijn partner) Heel de familie had zoiets van we moeten het nog zien je zus is ook 4 weken te vroeg bevallen. Met 41 weken gestript maar geen beweging en geen hernieuwde strippogingen vanwege de bloeding die het veroorzaakte. Dus zoonlief is op de 12e gehaald (met 42 weken exact) en toen had hij eigenlijk nog geen zin, want de zuster kwam vertellen ik gan het weeenmiddel nog 1x omhoog draaien als dat geen effect heeft dan wordt het morgen. gelukkig werkte net dat ene slagje meer wel. NBij mijn huidige zwangerschap heb ik zo'n idee dat het wel eens eerder zou kunnen zijn, maar later dan 40 weken wordt het zeker niet dat mag niet meer van de gyn, mijn zoontje was namelijk 56cm en bijna 9 pond en dat was net iets te veel van het goede voor mijn lichaam en er waren nogal wat complicaties, dus dit kindje mag van de gyn niet zo groot worden of ze moeten ingrijpen. Dus ja dat is makkelijk voorspellen
Nee bij de vierde klopte mijn voorgevoel niet. 3 keer prematuur bevallen... Bij de 4e aan de remmers gelegen.. Maar baby kwam pas met ruim 39 weken.. Maar dat hadden de artsen ook niet verwacht
wat betreft het "wanneer" klopte het bij mij beide keren (eerste 38 precies, tweede 37.6). Maar mijn kinderen waren ook beide behoorlijk groot. Ik was bij de eerste bang voor een helse bevalling, bij de tweede dacht ik juist "kom maar op, doe ik even". Helaas was dat dus andersom. Bevalling 1 was een eitje en nummer twee was niet grappig (understatement) en eindigde uiteindelijk in spoedKS.
Wat een verschillende verhalen allemaal, ik vind 't echt spannend wanneer onze meid zich gaat aandringen! Van mij hoeft 't niet te lang meer te duren, zondag ben ik 37 weken. Mijn zus, zusje en zwager, en me moeder ook een beetje denken dat ik met 39 weken beval. Dus over 2 weken. En mijn zus en zusje denken precies 39 weken op 27 juli. Mijn opa is dan jarig die overleden is, en ik vind 't erg moeilijk dat hij 't niet mee maakt, en omdat wij 't er nu zo veel over gehad hebben, en ik 10 duizend keer gezegd heb, dat ik 't zo'n ontzettend mooi gebaar zou vinden als het dan geboren zou worden, denken wij héél sterk dat 't dan ook geboren gaat worden! Maar, omdat ik eigenlijk zo graag hoop, en helemaal hoop dat ik niet tot 40 weken door hoef, ben ik ook héél erg bang dat ik over de 40 weken heen loop! Zolang ik maar niet mijn uitgerekende datum (3 augustus) ga bevallen! Dan is 't nichtje van m'n vriend jarig (kleine van zijn broer). Die wordt 2 jaar. Dus dat zou ik niet zo leuk vinden, om dan eigenlijk vaak de verjaardagen ed. samen te moeten vieren. Of dat familieleden van hun dan bij mij op visite komen ivm de kleine geboren, en vervolgens haar verjaardag laten schieten.. dat zou ik zielig vinden. Haha! Maar we zullen zien, ben erg nieuwschierig! Heb laatste dagen wel erg last van steken bij en in m'n vagina, en soms in m'n buik enzo. Moet ze héél soms ook wel weg puffen. Ze komen om de zoveel tijd, maar 't verschild wel qua tijd, en ook hoelang ze blijven aanhouden. Pijn blijft wel gelijk, dus ga er maar vanuit dat 't voorweeën zijn...
Hoe gaat het nu met je.niet regelmatige tijd zegt nog niet veel hoor.bij mij begon de ontzettende rugpijn op vrijdag,hield aan tot zondag,toen was het zo erg dat we de verloskundige hebben gebeld. Tijd was steeds erg verschillende.s avonds naar het ziekenhuis en op maandag geboren. Succes!
Och heden. Jaa ik voel wel voorweeën, althans ik denk dat t voorweeën zijn, maar merk wel dat er voorlopig nog niks gaat gebeuren.
Hier op vrijdag 27 juni nog nergens last van, maar in de nacht van 27 op 28 juni toch echt begonnen om 00.15 uur. Dacht zelf te bevallen met 40+2, maar meneer vond 39+5 een mooie verjaardagsdag! Eerste kindje overigens. Liefs,
Ik had zelf verwacht rond de uitgerekende datum echt te bevallen. . Maar madam vind het zo fijn bij me dat ik nu al 10 dagen over de uitgerekende datum zit..
Ik had een heeeeeel sterk voorgevoel dat de kleine meid zich zou laten zien rond de 38 weken. Was zelfs teleurgesteld toen week 38 voorbij ging. Uiteindelijk bevallen op de uitgerekende datum (19 juni) dus nee.. mijn voorgevoel klopte helemaaaal niet
He jammer haha. Heel veel familie zeggen ook het gevoel te hebben dat ik eerder beval. Rond 39 weken! Miss 38! Zelf heb ik dat ook, maar omdat iedereen zo'n gevoel heeft, ben ik juist bang dat t 40/41 weken wordt Maar vandaag de 37 weken bereikt! Vanaf vandaag mag onze meid thuis geboren worden!♡♡♡ dus laat maar komen!
Heb altijd gezegd, ... Datum word de kleine geboren, dat zou 16 dagen voor de uitgerekende datum zijn. Uiteindelijk werd ze 1 dag voor die datum geboren met een spoedkeizersnede. Zat er dus maar 1 dag naast
Bij de eerste ging ik er vanuit lekker overtijd te gaan en idd! 40+5 een mooie tijd vond ik Heb erg genoten van de extra tijd, had de hele zw me zo beroerd gevoeld, vanaf maand 8 werd het PRIMA! Kon er dus goed mee leven dat mn voorgevoel klopte.