Klopten jullie voorgevoelens?

Discussie in 'De bevalling' gestart door xSimone, 8 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xSimone

xSimone Niet meer actief

Wat is een cerclage?

2. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Al even niks van je gehoord Simone. Bevallen?

3. xSimone

xSimone Niet meer actief

Helaas nog niet.
    Vandaag wel 100% zeker mn slijmprop verloren!
    Af en toe harde buiken maar verder geen voortekenen tot bevalling... we wachten nog even " rustig " af

4. xSimone

xSimone Niet meer actief

Moet wel ineens sinds vandaag heeeeeeeeeeel veel plassen! Weet niet of dat er iets mee te maken heeft maar valt me wel op. En regelmatig is het voor "bijna" niks!

5. xSimone

xSimone Niet meer actief

Nou hier nog steeds bijna geen oog dicht gedaan, alleen even van 04.30/05.00 tot uur of 05.30 kunnen slapen en ben zo ontzettend moe maar kan gewoon niet inslaap komen! Zul je zien dat ik vandaag of vannacht met de bevalling moet beginnen, juist als ik amper energie heb...
    Eerst maar zien of ik het wel red om naar m'n nichtje d'r verjaardag te kunnen! (Kleine van me zwager). Anders gaat Vl maar mooi alleen!

Ik ga misschien even de vlk bellen, heb elke keer het idee dat er wat "loopt", alleen inlegger voelt niet nat, maar lijkt wel vocht opgenomen te zijn soms, kan de geur niet echt plaatsen! Maar als het vruchtwater is, kan het zo al een paar dagen bezig zijn, ik baseerde het alleen elke x op afscheiding. Tot dat ik gister slijmprop verloren ben en t nu soms voel lopen heb ik het idee.. Heel klein beetje ook maar. Als het zo blijft ga ik bellen! Even een klein testje.

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Vandaag uitgerekend,spannend meid!
    Heb je al gebeld?

7. Ikzelf

Ikzelf Bekend lid

1 nov 2010
    995
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik begin zo'n gevoel te krijgen dat je ergens druk mee bezig bent;)

8. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ben nog niet bezig!! Heb ook nog niet gebeld. Straks maar even boterhamzakje in m'n onderbroek doen, kijken of dat werkt om te kijken. Kreeg ik als tip?

Er is hier wel 'iets inwerking' denk ik! Gister dus slijmprop verloren, sinds vannacht 'regelmatig' wat misselijk, zonder overgeven! Zelden pijnloze harde buik. En ineens last van diarree :$ (Wel weer normale kleur, was voorheen groenig zoals jullie wisten!) Sorry voor de details!! Hopelijk komt 't nou eens op gang! 'T kan nu iig niet meer op 3 augustus geboren worden, dus hebben we dat gezeur iig niet meer in de familie, haha!
    Die geur van de 'afscheiding?' heeft denk ik wel iets weg van 'sperma' geur!!??

9. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Makkelijk gezegt is het een bandje om je bmmond. Zodat deze dicht blijft. Is om te voorkomen dat vrouwen prematuur bevallen.
    Ik ben helaas 2x een gezond kindje verloren met 14weken.

Maar ik hoop voor je dat het gerommel doorzet en je snel je meisje in je armeb kan houden.
    Succes als het zo ver is!

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Bij mijn eerste kindje werd ik met 23 weken opgenomen in het ziekenhuis omdat ik een verkorte cervix had.. paar weken bedrust en aan de magnesium... Toen ik daar met 35 weken mee mocht stoppen dacht ik: nou nu zal t niet lang meer duren.. 40.3 weken was ze er!

Bij mijn zoon dacht ik ook dat hij er wel voor de 40 wkn zou zijn... maar dat werd 41.3 wkn

11. xSimone

xSimone Niet meer actief

Gisteravond 5 augustus om 22.58 uur zijn wij eindelijk trotse ouders geworden van een prachtige dochter "E.l.i.n.e"! Ze doet het hartstikke goed. Ze is 3230 gram en 49 cm! Gelukkiger kunnen wij niet zijn! ♡♡♡♡♡ bevalling is ontzettend snel gegaan, verhaal vertellen ik binnenkort.

12. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Van harte gefeliciteerd meid, werd wakker vanochtend vroeg en had het in een ander topic al gelezen.
    Nu lekker genieten !!

Deel Deze Pagina