Hebben jullie wel eens van de wet van Murphy gehoord... ?? Dat wil zeggen (voor de mensen die het niet weten), dat als er iets fout kan gaan dat het ook fout gaat... Nou (ik moet het even van mij afschrijven) de laatste tijd lijkt alles hier fout te gaan.. PCO Syndroom = We hadden al zo graag een hummeltje gewild Meubelen = Verwacht deze of volgende week mijn 4e levering alweer binnen 3kwart jaar tijd.. Auto.. = we hadden eindelijk de auto gevonden wat we wouden hebben, komt er een dikke rekening tussen waardoor we dit ook wel weer op ons buik kunnen schrijven.. En zo kan ik nog wel even doorgaan... Pfff je word hier niet happy van.. Hebben jullie ook wel eens zo'n periode gehad? en hebben jullie dit weer doorbroken? Groetjes Mariebel
denk dat heel veel mensen die herkennen. Maar uiteindelijk komt het allemaal goed, al denk je dat op dit moment niet. voor de volledigheid: Officieel luidt de wet van Murphy als volgt: Als er meer dan één manier is om een taak te doen en één van die manieren in een ramp zal resulteren, dan zal iemand het zo doen"". Maar om jullie het lange verhaal te besparen is te ingewikkeld (qua bewijzen/fomuleringen) is deze wet een eigen weg gaan leiden en zegt men nu als er iets fouts gaat dan gaat het ook meteen goed fout. zie hier voor het wetenschappelijke verhaal
om dan maar met iets positiefs te komen. Lees dit: The secret: dat is dus het tegenovergestelde http://www.harpenau.com/ Misschien kun je daarmee juist weer positief in het leven gaan staan.
ik herken het maar al te goed 28 jan '06 huis in brand 10 maart'06 vader overleden 2 aug'06 te horen gekregen moeder heeft kanker 26 nov'06 moeder overleden eind jan/begin feb'07 miskraam het enige goede was dat ik mijn man heb ontmoet in april'06 en de positieve test begin dec'06 wij zijn daarom bewust op vrijdag de 13e getrouwd nu gaat t hartstikke goed zo af en toe een klein dingetje maar niet meer zo heel heftig gewoon proberen positief te blijven denken en er het beste van maken. succes