Hallo meiden, even een vraagje, hoop dat iemand kan helpen? Binnenkort moet ons bed omhoog. Ik weet alleen niet hoe. Wij hebben een boxspring. 2 aparte bedden die aan elkaar vast zitten doormiddel van het hoofd en voetbord. (kan niet meer los) Elke boxspring heeft 6 pootjes. Bij elkaar dus 12. Nu zitten de pootjes in het midden (waar de 2 bedden tegen elkaar aan staan) erg dicht bij elkaar en volgens mij passen klossen daar dus niet onder. Kratjes zijn misschien een oplossing, maar moet ik die ook ophalen bij thuiszorg of bedoelen ze "bier"kratjes bij kratjes onder je bed? Ik heb net ook gelezen dat sommige vrouwen een extra matras op of onder hun eigen matras neerleggen. Misschien is dit ook een optie? Alvast bedankt! Groetjes, shampoo
wij hebben ook een boxspring, en als mijn man zijn matras op die van mij legt komen we op 70 cm, kan net dus, de kraamzorg (degene die de intake deed) vond dat goed, het gaat immers alleen om de controles. mijn man gaat dan elke ochtend naar zijn werk en doet als hij opstaat zijn matras op die van mij en 's avonds als we naar bed gaan leggen we zijn matras weer terug
Als je het wil verhogen, zou ik voor het extra matras kiezen, dan kom je vaak ook op de goede hoogte.