klossen niet mogelijk wat nu?

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door baby4me, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    stomme vraag misschien maar wat moet je doen als t niet mogelijk is om je bed op klossen te zetten? ons bed heeft niet echt poten maar rondom planken dus is echt niet mogelijk om klossen eronder te zetten.
    ik ga zowieso in t ziekenhuis bevallen in ieder geval. is t dan eeen probleem als je thuis geen klossen onder je bed hebt staan.

    lijkt me een beetje onzin om extra een nieuw bed te moeten kopen. we hebben nl ook geen 1 persoonsbed in huis dus die optie valt ook af.

    Groetjes,

    baby4me
     
  2. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ondanks dat je in het ziekenhuis bevalt is het bed ophogen toch meestal een vereiste. Dit heeft met de kraamzorg nadien te maken.

    Je zou kunnen proberen om er bierkratten onder te zetten of er een ander matras bij op te doen.

    Ilja
     
  3. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    bierkratten gaat helaas ook niet. planken zijn over de lengte en zijn maar een paar cm breed dus kun je echt niks onder zetten.
    matras zou een optie zijn...ach ja wellicht hoeft t niet want een kennis van me wordt mn kraamverzorgster (is haar beroep) dus die zal vast niet zo streng zijn. op 2 matrassen slapen lijkt me nl toch niet echt fijn.
     
  4. baby4me

    baby4me Fanatiek lid

    11 apr 2007
    1.830
    0
    0
  5. kwebbeltje

    kwebbeltje VIP lid

    13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Overleg het dan even met haar.

    Ilja
     

Deel Deze Pagina