Klossen, (bier)kratjes, stoeptegels, een extra matras op je bed leggen, het kan allemaal. Zolang je maar aan de minimaal vereiste hoogte voor de bevalling en kraamzorg komt. Ik hoefde trouwens niets te betalen voor de bedverhogers bij de thuiszorg, want dat valt onder de AWBZ. Groetjes, Wendy
Ik heb mn bed op klossen staan. Je kunt deze gewoon lenen bij de thuiszorg. Gewoon je verzekeringspasje meenemen en je hoeft er nix voor te betalen
ik heb een extra matras erop gezet.bij mijn vorige zwangerschap had ik klossen maar ik kwam nauwelijks het bed op.zo hoog was die.
Ik zet m op bierkratjes. Mocht van de kraamzorg en heeft mn man teminste een reden om m flink op een zuipen te zetten!
Ik weet het nog niet. Wij hebben een erg laag bed, weet ook niet wat de hoogte moet zijn straks eigenlijk
Hier kratjes denk ik want klossen gaat niet.. Maar ben eigenlijk bang dat het dan nog niet hoog genoeg is :S
ben net mijn mijn moeder even langs de thuiszorgwinkel geweest en heb ze meteen meegekregen! Hoefde niet eens mijn pasje van de verzerking te laten zien, alleen maar mijn id-kaart en kreeg ze zo mee zonder te betalen.
Wij hebben geen klossen ed nodig. Wij hebben een auping auronde en dan de hoge versie. Ons bed is incl matras al 67 cm hoog. Dus de verl. kundige vertelde ons dat het zo goed was.