klossen of kratjes

Discussie in 'De bevalling' gestart door missX, 5 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    was benieuwd of iedereen hier van die klossen huurt of kun je nu ook (bier)kratjes gebruiken?

2. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Klossen, (bier)kratjes, stoeptegels, een extra matras op je bed leggen, het kan allemaal. Zolang je maar aan de minimaal vereiste hoogte voor de bevalling en kraamzorg komt.

Ik hoefde trouwens niets te betalen voor de bedverhogers bij de thuiszorg, want dat valt onder de AWBZ.

Groetjes, Wendy

3. melle

melle Bekend lid

31 mei 2006
    921
    1
    0
    Ik heb mn bed op klossen staan. Je kunt deze gewoon lenen bij de thuiszorg. Gewoon je verzekeringspasje meenemen en je hoeft er nix voor te betalen

4. sara6200

sara6200 Lid

31 okt 2006
    59
    0
    0
    ik heb een extra matras erop gezet.bij mijn vorige zwangerschap had ik klossen maar ik kwam nauwelijks het bed op.zo hoog was die.

5. Niet meer actief

Ik zet m op bierkratjes.

Mocht van de kraamzorg en heeft mn man teminste een reden om m flink op een zuipen te zetten! :)

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    hier een extra matras erop

7. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik weet het nog niet. Wij hebben een erg laag bed, weet ook niet wat de hoogte moet zijn straks eigenlijk :(

8. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    hier ook een extra matras.

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    de hoogte moet 70 cm zijn

10. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Hier kratjes denk ik want klossen gaat niet.. Maar ben eigenlijk bang dat het dan nog niet hoog genoeg is :S

11. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ben net mijn mijn moeder even langs de thuiszorgwinkel geweest en heb ze meteen meegekregen! Hoefde niet eens mijn pasje van de verzerking te laten zien, alleen maar mijn id-kaart en kreeg ze zo mee zonder te betalen.

12. christina

christina Niet meer actief

Wij hebben geen klossen ed nodig. Wij hebben een auping auronde en dan de hoge versie. Ons bed is incl matras al 67 cm hoog. Dus de verl. kundige vertelde ons dat het zo goed was.

Deel Deze Pagina