begin bevalling?

Discussion in 'De bevalling' started by echie, Jan 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. echie

echie Lid

Sep 9, 2008
    91
    0
    0
    hoi
    ff een vraagje gisterenmiddag heb ik steken in buik gehad kon gewoon ff niet meer verder lopen moest ze echt weg ademen zeg maar

daarna een tijdje niets en nu sinds vannacht(heb dan ook bijna niet geslapen) bijna constant harde buiken en echt een pijnlijke onderrug en drukkend gevoel in buik

het zijn niet echt pijnen die komen en gaan en dus geen wee -en maar ?

oja ik ben al 40 weken....

denken jullie dat dit het begin is?

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Moeilijk te zeggen. Ik hoop het voor je!

3. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

Mar 26, 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    Moeilijk te zeggen.. ik heb dit dus al n paar weken..
    t kan ook zijn dat t kindje misschien helemaal klaar voor aan t liggen is.. En vast gaat liggen dat kan ook zeer doen hoorde ik.. Dr is in elk geval iets op gang..
    Je lichaam maakt zich klaar.. maar wilt niet zeggen helaas of je dan gelijk bevallen moet of nie..

^^

4. groenling

groenling Lid

Jan 15, 2009
    60
    0
    0
    Ik heb ook al een aantal dagen heel erg veel harde buiken die ik de rest van mn zwangerschap helemaal niet zoveel had.
    Ik heb ook veel ongi kramp en druk tegen mn schaambot.
    Dit is vooral erg als ik rustig ben en achter de pc zit.Gisteren ook 4 keer ontlasting gehad.
    soms komen die harde buiken om de 6 a 7 minuten.
    Ik ben geen slijmprop verloren en heb alleen extra veel afscheiding met vlagen. Ik denk dat dit enkel voorwerk is. Ik ben nu precies 39 weken zwanger. Ik heb de afgelopen dagen het hele huis weer eens onder handen genomen(nesteldrang?)

Share This Page