laat ik nu de zoveelste zijn die een klaagtopic opent maar ik moet even mijn gal spugen! Ik ben het even he-le-maal zat! Op dit moment ben ik meer dan 33 weken zwanger. maar ik zit er helemaal doorheen. Nu weet ik dat er genoeg vrouwen zijn die met me willen ruilen omdat het niet wil lukken. ik ben zelf endometriose patient dus ik kan me wel inleven en voel me zelfs schuldig dat ik zo klaag. Maar helaas vanaf het begin van de zwangerschap is het alleen maar pijn enz. al met al heb ik een paar weken echt kunnen genieten van mijn kleine. de eerste schopjes horen een mooi moment te zijn maar die waren voor mij bij tijd en wijle zeer pijnlijk. Nu het kindje groeit en draait in mijn buik wil ik af toe wel tegen het plafond omdat het kindje tegen mijn litteken aan drukt. In de laatste 2 weken ben ik 2 keer opgenomen in het ziekenhuis. Ik ben net weer thuis na een opname van 3 dagen vanwege nierstuwing. Nu weet ik dat er vrouwen zijn die langer moeten liggen en bedrust moeten hebben dus zo erg heb ik het nog niet. Maar ik ben Kapot! Mijn lichaam is zo moe.. en komt in opstand van alle pijn. De angst komt steeds meer bij me op dat ik na de bevalling ook zo veel pijn heb dat ik niet eens lekker kan genieten van mijn kraamtijd. misschien loop ik wel op de zaken vooruit maar ik weet echt niet hoe ik in vredesnaam die laatste weken moet doorkomen. Ik wil eingelijk alleen maar huilen. Zo dit was mijn ellenlange klaagzang... heb ik het toch even van me afgeschreven en ik moet zeggen, Ik voel me ietsje beter
jeetje meid, veel sterkte en zet em op he? nog een paar weekjes en dan zie je en voel je zoveel liefde, dan ben je hopelijk de pijn die je nu hebt op slag vergeten, heb je ook recht op meer uren kraamhulp? zou wel fijn zijn voor je....
ik heb vandaag intake gehad en heb recht op 59 uur kraamzorg. dus anderhalve uur per dag meer als de basis zoals ze vertelde geloof ik.
oh dat is fijn! dan heb je iets meer tijd om bij te komen, sterkte met de laatste loodjes, zal niet makkelijk voor je zijn met zoveel pijn
Het is fijn om lekker te klagen het is niet allemaal rozengeur en manenschijn. Meestal zijn de klachten wel een stuk minder na de bevalling dus ik hoop dat dat bij jou ook zo zal zijn. Hou nog even vol!je bent er bijna.
is inderdaad fijn om even te kunnen klagen. en inderdaad nog eventjes en dan kan ik de kleine in mijn armen sluiten pfff kan niet wachten.