slechte voeding tijdens zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Guinevere, 28 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik vroeg mij af, mijn hormonen gieren door mijn lijf, en ik kan niet van chipjes chocolade en al die dingen afblijven :(
    maar besef me wel heel goed dat ik nog pril zwanger ben, 8 weken, en dat dta nooit goed kan zijn natuurlijk...of maakt dit niets uit?

2. Mama26

Mama26 Bekend lid

29 okt 2007
    786
    0
    0
    Ik heb dit eerlijk gezegd ook. Normaal snoep ik dus nooit. Maar nu ik zwanger ben denk ik ook vaak: ach dit koekje is ook niet erg.

Of ik eet nu ook weer chips en ik vind het heerlijk! Ik probeer me wel te beheersen. Ik mag 1x per week 's avonds wat chipjes eten (morgenavond weer Jippie!). En dan kan het toch geen kwaad of wel?

3. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Als je naast je ongezonde eetbuien ook je dagelijkse porties gezonde dingen, groente, fruit, zuivel enzo eet/drinkt is het niet zo erg dacht ik. Je komt misschien wat meer en sneller aan. Dan kan het na de bevalling wat langer duren voor je weer op je streef gewicht zit.
    Ik heb zo nu en dan ook nog steeds 'vreetbuien' hoor.

Groetjes Saskia

4. Emma21

Emma21 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.961
    0
    36
    ik heb het ook!
    Ik zorg wel dat ik daarnaast wel genoeg fruit en vitamines etc neem.

5. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Volgens mij zolang je verder de dagelijkse behoefte binnen krijgt kan het indd geen kwaad..
    Al heb ik wel eens iets gehoord over teveel suikers ofsow, dat dat wel weer slecht zou zijn.. maar dat weet ik alleen niet cker.. en ook met teveel zout ofsow.. Gelukkig heb ik niet vaak zo een bui :D
    En indd, oppassen met de pondjes, want alle overige extra pondjes/kilo's moet je er zelf weer af trainen na de zwangerschap ;)

Deel Deze Pagina