Hier zijn ze niet zo streng qua klossen. Ons bed kan waarschijnlijk ook niet erop. Omdat ik toch in zh wil bevallen en geen bv ga geven zeiden ze dat we maar moesten kijken. Eventueel ook met extra matras. We gaan ze binnenkort ophalen en dan zien we wel of het lukt.
Wij mogen niet eens een extra matras erop leggen, dat vinden ze niet goed genoeg! Het is hier klossen of bierkratjes/limonadekratjes. Gelukkig konden gewone klossen eronder, ik vind het wel fijn. Ook handig met het bed opmaken 's ochtends, niet zo bukken!
Hier ook bierkratjes, gewone klossen pasten niet onder ons bed. De kratjes heb ik gewoon bij een drankwinkel tegen statiegeld mee kunnen nemen, 1,50 per stuk en dat krijg je terug als je ze weer inleverd. Ziet er niet echt gezellig uit maar wel makkelijker uit bed komen zo
Maar dat is volgens mij wel alleen voor een thuisbevalling. Als je in het zkh bevalt volstaat een extra matras meestal wel.
Ons bed hoeft van de kraamzorg niet op klossen! Hoef alleen te zorgen dat er een extra matras is...mochten we een lange kraamverzorgster krijgen. Bij iemand van mijn eigen lengte was het bed al op een prima hoogte
Nou hier hebben we sinds vandaag de klossen eronder.. Het bed is nu 80cm hoog, en dat is toch echt te hoog.....Ik moet zowat springen om m'n bed in te komen en ik vind het doodeng om vannacht eruit te moeten. Ik weet zeker dat ik zo slaapdronken als ik normaal ben, vergeet dat het bed ineens 30cm hoger is. Ik moet in het ziekenhuis bevallen, dus voor de bevalling is het niet nodig. Wij wachten deze nacht af, lukt het, dan blijven ze eronder, lukt het niet, dan haalt m'n vriend ze er weer onder uit. Als het in de kraamtijd toch nodig is, dan staan ze er ook zo weer onder. Ik moet er toch niet aan denken om hoogzwanger uit bed te vallen!
Ik kon ze gewoon halen ze zijn er in verschillende hoogtes en heb ook een ruggesteun voor in bed als je wilt zitten. Kost niks en heb er nu al profijt van
Met 37 weken moet je bed op klossen staan. Ik ben nu bijna 36 weken en heb ze al in huis, maar nog niet in gebruik.
Wij hebben het bed vorige week al op klossen gezet, vooral omdat ik anders al bijna niet meer in en uit bed kon komen. Maar officieel moet je bed inderdaad met 37 weken op klossen staan.