Eigenlijk pas vanaf 36 weken, maar je mag ze heel lang lenen. Ik heb ze besteld en het was geen probleem. Zo komen ze zelfs gratis brengen ! Groetjes, Nikki F
oei, moet je ze bestellen? Ik wilde ze gewoon van de week of maandag gaan ophalen... Dat kan toch ook gewoon?
Bij ons kon je ze gewoon ophalen, zonder van tevoren te bestellen. Ze hebben meestal genoeg op voorraad. Officieel wel ja. Ik mocht ze met 36 weken meenemen.
in mijn tijd mocht je niet bevallen op een waterbed Pendrag beval je op een ander bed dan? of is dat achterhaald en mag bevallen nu wel op een waterbed?
Dat is volgens mij nog hoor dat je niet op een waterbed mag bevallen je ligt dan met je billen helemaal naar onderen en krijgt de kleine er zo niet uit.
dat word dus een bed huren denk ik voor ons pendrag wij hebben ook een waterbed en ik wil eigenlijk graag thuis bevallen veel liefs mariska
Ik heb de klossen zo kunnen ophalen bij de Thuiszorg winkel. Ik heb ze niet van te voren besteld ofzo. Ze lenen ze hier 8 weken uit en je kunt de termijn eventueel met 3 weken verlengen. Ik kreeg er zelfs een po bij, "voor het geval dat" zei ze erbij. Liefs, Qwizzle.
Ik blijf heerlijk op mijn waterbedje maar bevallen zal inderdaad anders moeten. Zoals het er nu naar uit ziet, kies ik voor een ziekenhuis bevalling. We zullen voor nood wel ergens een gewoon bed neer moeten zetten op klossen maar daar hebben we nog tijd genoeg voor om over na te denken. Bevallen op bed lijkt me sowieso niet handig, voel meer voor een baarkruk of onder water. Maar dat laatste is weer lastig te combineren met een ziekenhuisbevalling. Nou ja, nog tijd genoeg om er over na te denken.