twijfel zal ik of zal ik niet?

Discussion in 'Zwangerschap' started by diana hoogeveen, Nov 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. diana hoogeveen

diana hoogeveen Actief lid

Aug 7, 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    hoi hoi meiden

ik ben iets meer dan 15 weken zwanger en wil dolgraag weten wat het word.... :D
    nou wil ik eigenlijk weten of iemand het ook eerder wist via een echo,, dan de 20 weken echo en of dat ook kan ben zo benieuwd en buiten het feit dat we graag willen weten wat het word ook leuk om te zien dat alles goed is en gaat met dat kleine hummeltje toch :D :D nou lief dat jullie reageren alvast en bedankt liefs diaan :D :D :D

2. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

Jul 6, 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik wist het vanaf 21 weken ik heb toen een 3d echo laten maken op de 9 maandenbeurs

3. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,276
    4,508
    113
    Wij wisten het met 20 weken via de echo .
    We hebben het ook gewoon met iedereen gedeeld.

Groetjes Anita

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    Wij wisten het met 15 weken. We lieten toen een pretecho maken en het was duidelijk te zien!
    Maar het ligt er altijd aan hoe de beeb zijn beentjes houdt! Met de 20 weken echo was het amper te zien, en met de pretecho van 28 (geloof ik)weken was het weer heel duidelijk te zien.

Het is gewoon altijd leuk om dat kleine frutseltje te zien!
    Veel plezier dus :D

x deb

5. nicci83

nicci83 Bekend lid

Jul 10, 2006
    591
    0
    0
    wij ook met 20 wk echo ;)

op 14 dec gaan we voor een pretecho!

6. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik via uitslag vruchtwaterpunctie :)

wel naar gevraagd hoor en met 25 weken bij de pretecho even gekeken of ze het wel goed hadden

en ja hoor het was wat ze zeiden :)

7. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

Mar 23, 2006
    975
    0
    16
    wij (echoscopiste en wij) konden het goed zien met de 20 weken echo. We hebben het ook aan iedereen verteld die het wilde weten.
    Met 15 weken schijnt het nog niet altijd goed te zien te zijn (kan wel hoor), omdat het in het begin heel erg op elkaar lijkt (het uitsteekseltje dat of een piemeltje of de clitorus wordt).
    Maar met de 20 weken is het zeker goed te zien, als de beeb tenminste mee werkt.

8. Cis

Cis Actief lid

Jun 12, 2006
    274
    0
    0
    Wij wilden het graag weten. Dan konden we er meteen rekening mee houden met de aanschaf van spulletjes enzo. We hebben het ook iedcereen verteld (het verandert tenslotte toch niet meer). Alleen de naam, die we overigens nog niet weten, houden we nog even voor ons.

Bij de 20 weken echo kregen we het helaas niet te zien. Het kindje lag met zn rug naar ons toe. Via een kennis hebben we het de 21e en de 22e week weer geprobeerd, maar nog steeds alleen een ruggetje.
    Pas bij de 3D echo in de 23e week, liet ons knulletje zich zien.

Share This Page