nee das ook niet begripvol en aardig nee. maar die jongens die haar bij jou thuis brachten, waren dat ook die jongens die het gedaan hadden?
najaaaaaaaa...... alsof dat ueberhaupt belangrijk is nu! feit blijft dat ze toch ehlemaal gebroken is en het is niet alsof ze midden op straat gevraagd heeft dit te doen?! dat soort mensen, blegh, samen met die knapen oppakken
Denise, wat zul jij geschrokken zijn. Ze hebben denk ik een rape drug in haar drankje gedaan. Hopelijk kan ze er goed met jou over praten! Moest jij trouwens alleen naar huis, of was je man ook wel mee? Bha wat een rot jongens zeg.Hopelijk worden ze snel opgepakt. Sterkte voor je vriendin!
Het waren die zelfde jongens ja! Dat zei ze pas toen ze wat bij kwam toen de ambulance hier was! Kon me echt voor mn kop slaan want ik zei nog: Bedankt voor het afzetten!
ja meid da wist jij natuurlijk ook niet, anders had je dat waarschijnlijk niet gezegd. kan me hier zo boos overmaken, wat een kl**tzakken!
Jemig zeg... weet even niet wat ik moet tiepen... heb het kippenvel op mijn rug en armen staan... Sterkte in ieder geval.
Ik hoop dat die jongens snel worden gepakt. Zo zie je maar weer ,je vertrouwt iemand gewoon te snel ,en dan nog 2 jongens ,ik krijg er rillingen van. Het is niet de schuld van je vriendin. Sterkte. Ally
succes allemaal! Helaas weet ik ook uit ervaring hoe het is, en zze heeft gelukkig jou! Heel veel sterkte allemaal!
Niemand vraagt om zoiets! Vraag ik me wel af of ze onder dwang is meegenomen of dat ze is mee gegaan. Niet dat vrijwillig meegaan een verkrachting goedpraat hoor, helemaal niet! Maar het is wel een risico...
Dit is op geen enkele manier haar schuld! Het is vreselijk wat er is gebeurd en ik hoop dat ze snel aangifte gaat doen en dat ze die kolerelijers snel te pakken hebben! Heel veel sterkte...
Mijn god, wat afschuwelijk! Nou, ik hoop dat ze dit gauw achter zich kan laten, maar uiteraard hoop ik dat jij dit ook kan verwerken. Voor jou en je man is dit ook een afschuwelijke ervaring. Veel sterkte hoor! Liefs, Anouk.
Jeetje zeg wat een heavy verhaal, ik kan me voorstellen dat zowel jij als je vriendin van de rel zijn...... GHB is echt een K*T drugs, ze hebben het bij mij ook eens geprobeerd..... Helaas voor degene die het probeerde bij mij heeft het niet gewerkt, want ik ging compleet out en ben naar het ziekenhuis gebracht. Enorm veel sterkte, enneh, je vriendin boft maar met zo een vriendin als jij !
jeetje wat een verhaal zeg ook vanuit hier veel sterkte voor je vriendin en jij en je man.... liefs anna
Schrijf alles op een kladje voor jezelf, je zou nog eens verbaasd zijn hoeveel je toch vergeet omdat het een schokkende gebeurtenis is. Ik weet hoe ze zich voelt je wereld gaat kapot. En over het zelf meegaan is onzin.....dan vraagt ze toch nog niet om verkracht te worden :x dat zei de advocaat van de dader (bij mij) ook, *** ik was pas 11 :x :x :x (2 jaar misbruikt en verkracht en dan is het mijn eigen schuld ) Vreselijk, ik word al boos als ik eraan denk! schrijf vooral alles (echt alles) op wat je je herinnert want een rechtzaak(als het zover komt) is echt heavy
OOh wat vreselijk voor d'r en voor jou, ik heb ooit eens wat in mijn drinken gehad maar ik had gelukkig een hele oplettende vriendengroep die zagen mij met die jongen zitten en mij ziek zien doen en hebben me meteen onderschept anders had het heel anders kunnen aflopen... ik zou me zo schuldig voelen maarja je kan er helemaal niets aan doen maar doe maar eens wat aan die gevoelens, he ? daar kom je zo makkelijk niet vanaf! HELEMAAL niet haar schuld hoe komen ze erbij, al ga je naakt voor iemand staan moeten ze nog met hun poten van je afblijven! Inderdaad alles goed opschrijven niet perse nog voor eventuele rechtzaak maar als verwerking want het mag dan lichamelijk snel okay zijn maar mentaal? dat kan nog heel lang duren... Jij en je vriendin heel veel sterkte gewenst!
Sterkte voor jou en je vriendin. Helaas een ervaring die jullie nooit meer zullen vergeten. Ik hoop dat ze die jongens snel zullen pakken en vooral dat ze alle hulp krijgt die ze nodig heeft om dit een plekje te geven. Ze heeft iig 1 lieve en zorgzame vriendin!